סדנת האמאן מפגינה פעילות רבה במיוחד בפרנקפורט, ומציגה שם שלל מוטאציות לא ממש מפתיעות עם חבילות-שיפורים למכוניות נחשקות כמו פרארי קליפורניה, מרצדס SLR או ב.מ.וו X6 (שנושאת את השם המאד-מתאים Tycoon). אבל את העין שלנו תפסה מכונית שהבסיס שלה קצת יותר צנוע: פיאט 500. האמאן לקחה את גרסת הביצועים של ה-500, אבארת', כנקודת מוצא – ומשם פשוט יצרה מפלצת שחורה שזוכה לכינוי "לארגו". את ההבדלים העיצובים קשה לפספס, ואלו כוללים ערכה אווירודינמית מרשימה, חצאית קדמית עם תאורת LED מובנית והרחבת המרכב ב-30-35 מ"מ קדימה ואחורה. דיפיוזר ולא פחות מארבעה מפלטים יוצרים את הרושם הנכון מאחור. האמאן מדגישה שהשינויים אינם רק קוסמטיים אלא גם משפרים את התכונות האווירודינמיות ומקנים תוספת של כוח הצמדה. חישוקי "18 מתוצרת האמאן הינם רחבים יותר מאחור מאשר מלפנים (למרות שמדובר במכונית בעלת הנעה קדמית, כמובן), ונושאים צמיגים במידות 215/35-18 מלפנים ו-225/35-18 מאחור. החישוקים המוגדלים גם מספקים חסכון ניכר במשקל. המיתלים זכו כמובן לטיפול של האמאן והם מונמכים בשיעור היכול להגיע ל-60 מ"מ.
אבל השיפור הגדול ביותר הוא במנוע. ההספק צומח ל-265 כ"ס (מ-1.4 ל' טורבו!) בעוד המומנט המרבי מגיע ל-35.5 קג"מ! האמאן אינה מצהירה על ביצועים אך מאפשרת לצייד את הלארגו במערכת בלימה משודרגת, עם דיסקים מחוררים ומאווררים בקוטר 280 מ"מ מלפנים עם קליפרים בעלי 4 בוכנות.
האמאן מציעה, כרגיל, רכיבים נפרדים של החבילה למי שרוצה לשפר את ה-500 שלו.