הלוטוס איבורה כבר בת שנה – בדיוק הזמן לחגוג השקת סדרת מרוצים יעודיית למכונית הספורטיבית, למרות היותה ה-2+2 האמיתית היחידה של לוטוס.

את פיתוח המכונית היעודיית ערכו בלוטוס מהנדסי החברה ללא עזרה מבחוץ ולכן ככל הנראה היא "עברה מתחת לראדאר" בכל הנוגע לזליגת מידע לרשת. מנוע ה-3.5 ליטר בעל שישה הצילינדרים מתוצרת טויוטה (שמקורו מהקאמרי...) מנפק עתה 394 כוח-סוס בהשוואה ל-277 כוח-סוס במכונית הסדרתית. תיבת ההילוכים הותאמה לייעודה החדש ושופרה אף היא ומאפשרת עתה העברת הילוכים מהירה יותר ויכולת ספיגת התעללות גובהה יותר. הכונס הקדמי עמוק יותר ומאפשר יניקת אוויר רב יותר לשם צינון המערכות ונשימת המנוע.

המכונית הועברה דיאטה שהשילו 200 ק"ג ממשקלה והמאזניים נעצרים עתה על 1,200 ק"ג בלבד. מובן שאבזרי נוחות הוסרו מהמכונית וכלוב התהפכות התווסף. מערכת הבלמים שודרגה וערכת כיבוי אש נוספה לתא הנהג. מושבי מרוץ מחליפים את הסביבה הרגועה יחסית של האיבורה הסדרתית וההגה הספורטיבי אינו עוטה עור אלא הנו הגה מרוץ לכל דבר ועניין.

תחילת חריכת המסלול ע"י האבורה 124 לעונת 2010 כולל הופעה בלה-מאן, מרוץ 24 השעות של נירבוריגרינג, מלזיה, דובאי וברחבי אנגליה.