לקסוס LS זכתה לתואר 'מכונית השנה העולמית' במהלך תערוכת ניו-יורק 2007 והיא נראית גם שנתיים מאוחר יותר מודרנית, גם אם לא ממש מקורית. למרות זאת, לא לעולם חוסן, וכחלק מההכנות להשקת הגרסה מתוחת-הפנים הפיקה לקסוס פרוספקט מעודכן של ספינות הדגל שלה, ה-LS460L וה-LS600hL. הפרוספקט זלג לרשת ומלמד מעט פרטים על הצפוי לנו מה-LS מתוחת הפנים.
דלף לרשת: לקסוס LS מתוחת פנים
צילום: מנהל
נראה כי מרבית העדכונים הנם קלים ורק חדי עין יבחינו בהם. אם בכל זאת נמפה את השינויים נציין פגושים חדשים בעלי מראה מעט "עגול " יותר, פנסי חזית חדשים (מן הסתם עם נורות LED) כולל פנסי חזית חדשים במיקום שונה, חישוקים קלים בעיצוב חדש, גריל מעט גדול יותר ומראות צד הכוללות מאותתים.
דלף לרשת: לקסוס LS מתוחת פנים
צילום: מנהל
מבפנים השוניים בולטים קצת יותר עם מערכת לראיית לילה חדשה בצמוד למד המהירות, קונוסלה מרכזית חדשה ומושבים חדשים. מעבר לרמת גימור "ספורטיבית" חדשה הזוכה לשם SZ לא נוכל ללמוד האם מדובר על רמת גימור והדר המסתפקת בסבכה ('גריל') שונה ובחצאיות קטנות או באמת כיוונון ספורטיבי יותר למתלים, לגיר ולניהול המנוע.

החדשה העיקרית היא, אם כן, שאין ממש חדשות מכיוון חטיבת היוקרה של טויוטה ושמדובר כאן ב"עדכון אמצע החיים" שבוודאי יכול להרגיע את המתחרות (בראשן ב.מ.וו סדרה 7, מרצדס סדרה S, אודי A8, יגואר XJ) – לפחות לעת עתה, עד להופעת המחליפה הכל-חדשה.
דלף לרשת: לקסוס LS מתוחת פנים
צילום: מנהל
ה-LS המעודכנת תגיע לשווקים, ככל הנראה, בקיץ הבא, לאחר הצגתה בתערוכת טוקיו הקרובה. בשוק הישראלי, אשר קיבל את המותג בברכה היא תגיע מן הסתם מיד אחרי כן.