אנו ממשיכים לעקוב אחרי אלון דאי, הצעיר הישראלי שעושה חיל באליפות אסיה בפורמולה רנו. בשני המרוצים אשר התקיימו בתחילת השבוע הצליח אלון לעבור מהמקום השני בטבלת האליפות היישר אל עמדת ההובלה, אך היה זה לאחר דרמה לא קטנה שהתחוללה לפני כן, במוקדמות למרוץ הראשון.
אל מקצי האימון, אשר הזמנים המושגים בהם קובעים את סדר העלייה למרוץ, נכנסו מרבית הנהגים כשמכוניותיהם נועלות צמיגי גשם, זאת עקב מטר קצר שירד דקות לפני העלייה למסלול. אלון, אשר מציג באופן קבוע זמנים תחרותיים מאוד במוקדמות, קבע את הזמן המהיר ביותר והיה אמור להיות ראשון על הגריד. הבלגן החל כשהתברר שחוסר הבנה בין הקבוצות למארגני המרוץ הוביל לפסילת כל הנהגים אשר עלו עם צמיגי גשם, והקבוצות נאלצו להגיש מכתבי בקשה מיוחדים בכדי שיתאפשר להן להתחרות. תקנון ה-FIA קובע כי סדר העלייה יהיה לפי סדר הגשת המכתבים, ועקב הגשה מאוחרת של קבוצתו של אלון, הוא נאלץ להתחיל את המרוץ למחרת מהמקום ה-13 מתוך 14 נהגים.
כנראה שאלון ניחן גם ברוח לחימה בנוסף לכישרון, כי הוא לא נתן לתקלה זו להפיל את רוחו ומיד עם תחילת המרוץ החל לעקוף על ימין ועל שמאל. בסיום המרוץ הוא כבר נצמד לנהג שבמקום השני, אך העדיף שלא לקחת סיכון בניסיון לעקפו – וסיים את המרוץ שלוש עשיריות השנייה מאחוריו, ובמקום השלישי.
את המרוץ השני החלו הנהגים לפי סדר הסיום במרוץ הראשון, וכך אלון פתח מעמדה עדיפה משמעותית. מהר מאוד הוא עקף את הנהג שלפניו, אך לא הצליח לתפוס את סה-סילבה, הנהג שבמקום הראשון. סה-סילבה ניצח את שני המרוצים באותו סוף שבוע, אך הצלחותיו הקודמות של אלון איפשרו לו לעקוף את בנג'מין רוגט בטבלת האליפות, וכעת הוא מוביל אותה בהפרש של 11 נקודות.

שני המרוצים הבאים של אלון יתקיימו ב-13 בספטמבר. אנחנו מחזיקים לו אצבעות.