חברת Deco Rides השוכנת בניו-ג'רסי מתמחה בחלומות-רטרו: עיבודים מודרניים אולטרא-מלוטשים למכוניות ועיצובים משנות ה-30, בעיקר, כקיטים להלבשה על מכניקה מודרנית או כמכוניות מוגמרות. שווה לשוטט באתר החברה כדי להתרשם מהיצירות, שהן מן הסתם לא לטעמו של כל אחד – אבל ראו איזה תשומת-לב לפרטים, וראו את העיצובים הקיצוניים.
היצירה המופיעה כאן מכונה Deco Liner and Scoot. מדובר בשילוב של רפליקת רכב-משלוחים קלסי מרשימת הקיטים של דקו-ריידס, לינקולן זפיר סדאן Delivery, יחד עם אופנוע הרלי-דייוידסון שעבר עיבוד עיצובי תואם – ואשר יכול להכנס לתוך המכונית! כדי להשיג זאת עברה הזפיר-דליברי, גרסה שהיא ארוכה ומרווחת מהרגיל, הסבה להנעה קדמית, מה שאיפשר רמפת-הטענה שטוחה מאחור באורך של 2.70 מ'. הרמה הנ"ל ממונעת: האופנוע עולה עליה, נקשר במקומו, ואז מוכנסת הרמפה עם האופנוע אל תוך המכונית בלחיצת כפתור. הגלגל הקדמי של האופנוע מגיע אל בין המושבים הקדמיים (היחידים) ומשמש כמשענת-יד. גם הדלת האחורית, אגב, נסגרת באופן אוטומטי.
בעת ביצוע ההסבה להנעה קדמית נשקל השימוש במכניקה של GM משנות ה-90 – מנועי V8 והנעה קדמית כפי שהופיעו בדגמי קאדילק, בין היתר. בסופו של דבר הוחלט על מערכת הנעה כפולה ממשפחת הבלייזר של GM, שבה פשוט בוטלה ההנעה האחורית ושודך אליה מנוע V8 בנפח 5.7 ל', גם הוא מ-GM.
על העיצוב והביצוע אין טעם להכביר מלים: התמונות מדברות בעד עצמן. שימו לב לנקיון האובססיבי, לטיפול בבתי הגלגלים... מדהים.
האופנוע שהוצמד למכונית, אגב, הוא הרלי-דייוידסון (איך לא) מדגם ספורטסטר 1992, וכפי שניתן לראות הטיפול שקיבל מעמיק לא פחות משל המכונית. בשל הגג הנמוך של ערכת הלינקולן זפיר, מוגבלת יכולת השינוע הנוכחית של הזפיר דליברי לאופנועים בגובה של לא יותר ממטר אחד; דקו ריידס שוקלת לפתח קיט עם גג מוגבה בעוד 12.5 ס"מ, כדי לאפשר לעוד אופנועים להכנס פנימה. גרסה זו תאפשר גם לנהגים בעלי מוגבלות להכנס לרכב מאחור על כסא גלגלים, ולהגיע ממש עד עמדת הנהג. נבדקת גם האפשרות להשתמש בתיבת הילוכים של פורשה אשר תשב לפני המנוע, מה שיפנה מקום נוסף בתא הנוסעים ויאפשר להאריך את הרמפה לכ-3.5 מטרים.
השילוב המופיע כאן הושלם עוד בשנה שעברה, ועומד למכירה. כנראה שתצטרכו להכין יותר מרבע מיליון דולר: דקו ריידס מציעה למכירה גם לינקולן זפיר קונבנציונלי מוגמר של אחד מלקוחותיה, עם הנעה אחורית, ורבע מיליון הוא בדיוק המחיר הנדרש עבורו.