באופן מעניין, שמדגים שוב את חשיבות השוק הישראלי עבור חברת סובארו היפנית, צפויים ביפנאוטו להשיק את ה-B4 (לגאסי) החדשה בארץ לפני הצגתה הרשמית באירופה. יתרה מזאת, השקת המכונית החדשה בארץ – בעוד פחות משבועיים – תקדים אפילו את הצגת הבכורה של הגרסה האירופאית בתערוכת פרנקפורט (שתפתח את שעריה ב-15 לספטמבר).

כפי שסיפרנו לכם בעבר, המכונית החדשה תנחת בארץ בשתי רמות גימור ועם שני מנועים ה-2.0 ליטר וה-2.5 ליטר המוכרים. הגרסה הבכירה תוצע גם במהדורת ספורט בעלת מראה ואבזור ייעודיים יותר. ביפן ובארה"ב מוצעות גם גרסאות 2.5 ליטר מוגדשות טורבו (בשני רמות הספק) כאשר ארה"ב זוכה גם לגרסת 3.6 ליטר (שמשרת גם את הטרייבקה). לעת עתה, גרסאות אלה אינן צפויות לעלות ארצה.
מעודדים מהצלחתם בשיווק ה-B3 בעלת חמש הדלתות בסובארו מתכוונים לתת דגש גדול בהרבה מבעבר על גרסת הסטיישן. זאת מתוך תחושה שניתן להעיר גם את השוק הזה (בין היתר מתוך מבט על פעילות פורד בתחום). מסיבה זו יהיה פער המחיר בין הסטיישן לדגם הרגיל קטן למדי.

המחיר צפוי להיות תחרותי מתוך כוונה להמשיך ולהתמודד עם גרסת ה-2.0 ליטר מול מובילות הקבוצה כמו המאזדה 6 והפורד מונדיאו. זמן קצר ביותר לאחר נחיתת ה-B4 החדשה, צפויה סובארו להשיק את האאוטבק – רכב הפנאי המבוסס על ה-B4 החדשה.