שלישיית סרטי המטריקס היא אבן-דרך קולנועית בשל כמה וכמה סיבות, אך אותנו מענין כרגע המרדף בסרט השני בסדרה, Matrix Reloaded – 17 דקות של אקשן, ככל הנראה המרדף הארוך ביותר בתולדות הקולנוע. האקשן המדובר הוא, כמובן, הרבה מעבר לסתם מרדף מכוניות, וחלקים ניכרים ממנו התרחשו בפועל רק על מסכי המחשבים – אבל עדיין, יש לא מעט נהיגה מהירה ופעלולים. לצורך צילום הקטעים האמיתיים במרדף המדובר, אגב, בשדה תעופה צבאי שיצא משימוש באלאמדה שבקליפורניה, שם נבנה קטע כביש מהיר באורך של כ-2.5 ק"מ.
כמעט כל המכוניות המשתתפות במרדף והנראות על המסך לאורך זמן הן מתוצרת GM, בעיקר שני דגמי קאדילק – CTS ואסקלייד EXT. אבל בקטע המלהיב ביותר, ככל הנראה (ולא רק בגלל קרי-אן מוס בבגד עור צמוד...) מככב אופנוע דוקאטי 996 בו משתמשת טריניטי כדי להמלט עם עושה-המפתחות – נגד כיוון התנועה... אדיר. לרכיבה בפועל על האופנוע היתה אחראית אשת הפעלולים עטורת הפרסים דבי אוואנס, בעברה רוכבת תחרותית שאף זכתה להכלל בהיכל התהילה של ה-AMA, איגוד האופנועים האמריקני.
עקב אורכו של הקטע המדובר הוא חולק ל-2 – והבאנו עבורכם כאן את הגרסה בה ניתן לצפות גם באיכות גבוהה, HD. מומלץ בהחלט לבחור באופציה זו, להגדיל את התצוגה למסך מלא – ולהחזיק חזק.