על-מנת לדאוג לאחיזה משופרת מאחור מצויידת ה-GT3 RS בכנף קרבון ענקית מאחור הנשענת על צמד תושבות אלומיניום מאסיביות. צמד צינורות המפלט המותקנים באמצע מאחור עשויים טיטניום. רק שתדעו.
פורשה תציג בפרנקפורט את גרסת ה'הומולוגציה' של ה-911 GT3, למעשה גרסת בסיס לשימוש במסלול המרוצים עם התאמות נדרשות אך שעדיין מורשית לנוע על כביש ציבורי. גרסאות ה-RS של הפורשה 911 GT3 משמשות באופן מסורתי כבסיס למכוניות המרוץ המשתתפות ב'פורשה קאפ', כאשר גרסאות המסלול הטהורות מכונות באופן מסורתי GT3 RSR. סדרת ה'פורשה קאפ' מלווה את אליפות העולם במרוצי מכוניות – ה-F1 – ונערכת לפיכך ב-13 מסלולים ברחבי העולם, נהנית מחשיפה גבוהה ועניין רב.
גרסת ה-RS נבדלת מסתם GT3 קודם כל בצביעה המיוחדת המדגישה את החישוקים באדום-בוהק ואת הכיתוב הבולט באותו הצבע מעל לגלגל האחורי. בנוסף רחבה ה-RS מה-GT3 (לא נמסר בכמה) ויחד עם הגלגלים הרחבים קיבלה תפיחות בולטות עוד יותר מעל לבתי הגלגל. הצמיגים, אגב, הם במידה 325/30 ZR 19 מאחור ו-245/35 ZR 19 מלפנים. המנוע מייצר עתה עוד 15 כוח-סוס – 450 לעומת 435 ב-GT3 ה"רגילה" ו-415 סוסים ששירתו את ה-GT3 RS הקודמת.
הפורשה הקרבית ביותר המורשית לתנועה על כביש ציבורי מוציאה את הספקה המרשים מנפח של 3.8 ליטר (ללא טורבו) היוצרים יחס מרשים בהחלט של 118 כוח-סוס לליטר נפח. המשקל הכולל ירד אף הוא, ולמרות שלא דווח בכמה, המעבר ממצבר רגיל למצבר ליתיום-איון מתקדם לבדו תרם לחיסכון של למעלה מ-10 ק"ג.
בנוסף להספק הגבוה מבעבר והחיסכון במשקל נראה כי ה-911 GT3 RS החדשה הפכה לקיצונית עוד יותר גם בשל כיול מחדש – נוקשה יותר – של המרכב והמתלים כמו גם קיצור יחסי ההעברה בגיר. לראשונה תוצע ה-GT3 RS עם מערכת ה-PASM (ניהול מתלים אקטיבי) של פורשה, שעברה התאמות לסביבת המחיה החדשה שלה. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר ידני עם 6 מהירויות.

ההזמנות הראשונות תתקבלנה בגרמניה החל מינואר 2010. כמה? כ-146,000 יורו, 11,000 יותר ממחיר הדגם היוצא וכ-8,000 יורו פחות ממחיר ה-911 טורבו הנוכחית.
וידאו: צילומי ריגול בעת הניסויים



וידאו: וכך זה נראה עם נהג הניסוי של פורשה, לרוב על הצד...