סגמנט המיניוואנים הקטנים המבוססים על מכוניות סופרמיני אינו נפוץ אצלנו, אך באירופה הוא משגשג עם מכוניות כמו אופל מריבה המבוססת על הקורסה, פיאט אידאה על בסיס הגרנדה-פונטו, פורד פיוז'ן על בסיס הפייסטה וכן הלאה. לסגמנט הזה בדיוק מכוון הוונגה, המיניוואן הקומפקטי אותו חושפת קיה לקראת תערוכת פרנקפורט. מדובר בהמשך ישיר של מכונית התצוגה No. 3 מתערוכת ז'נבה האחרונה. עם אורך של 4.07 מ' הוונגה בהחלט קומפקטי, אבל בסיס הגלגלים והגובה – 2.615 ו-1.60 מ' בהתאמה – מבטיחים שפע של מרחב פנימי. המושבים האחוריים זזים אחורה-קדימה וגם מתקפלים על תוך הרצפה ליצירת משטח הטענה שטוח גדול. לטובת הנוסעים יוצע גם כאופציה גג-שמש פנורמי נפתח.
עוד התבשרנו כי יוצעו מנועי בנזין ודיזל בנפחי 1.4 ו-1.6 ל', בהספקים של 75 עד 115 כ"ס. כל הגרסאות בהיצע יוצעו עם מערכת ISG , דהיינו Idle Stop & Go, לדימום והתנעה אוטומטיים בעצירה. מעבר לחסכון בדלק, בדרך כלל משמעות הדבר היא כי הדגם לא יוצע עם תיבה אוטומטית קונבנציונלית, מה שמן הסתם ימנע ממנו להגיע ארצה. הוונגה, יש לציין, תוכנן ספציפית לשוק האירופי ואינה מיועדת לשיווק מחוץ לו.
הוונגה יוצג לציבור בתערוכת פרנקפורט, בחודש הבא.