אין כמו השם Mulsanne (מבוטא "מולזאן") כדי לייצג ולבטא את בנטלי. בישורת הארוכה המפורסמת של מסלול לה-מאן הנושאת שם זה נכתבו כמה מהפרקים המפוארים ביותר בהיסטוריה של המותג האריסטוקרטי – ועכשיו זהו שמה של ספינת-הדגל החדשה, אשר תחליף את הארנאז' המזדקנת החל מהשנה הבאה. ההשראה ללימוזינה החדשה מגיעה, כך אומרת לנו ההודעה לעיתונות, מדגם עבר מיתולוגי של בנטלי – ה-8 ליטר מ-1930. אותו דגם גם היה האחרון שתוכנן כולו על ידי מהנדסי בנטלי – עד המולזאן החדשה. המכונית החדשה עוצבה ותוכננה מן המסד עד הטפחות במפעל בנטלי באנגליה. באופן הולם, היא הוצגה בפבל-ביץ' במונטריי שבקליפורניה יחד עם אותה 8-ליטר היסטורית, אותה מכונית עצמה ששימשה את וולטר אוון בנטלי אחרי שהושקה ב-1930 ורגע לפני שהחברה נמכרה לרולס-רויס ואיבדה את עצמאותה.
בנטלי מציגה: מולזאן
צילום: מנהל
הרבה אנו לא יודעים על המולזאן – כלום, למעשה: בנטלי לא חשפה פרטים טכניים כלשהם. אבל היא תוצג לציבור בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא, ואז גם ייחשפו הפרטים המלאים. נמתין בסבלנות.
בנטלי מציגה: מולזאן
צילום: מנהל
השם מולזאן אינו חדש עבור בנטלי. בין השנים 1980-1992 יוצרה לימוזינת פאר בשם זה, אז עוד אחות תאומה כמעט זהה לרולס-רוייס סילבר ספיריט/סילבר ספאר. בתמונה: מודל 1985