בהמשך להשקת מתג הפאר של ניסאן ביבשת אירופה חושפת אינפיניטי איור בודד של סדרה M החדשה. בהיררכיה של אינפיניטי סדרה M ממוקמת מעל סדרה G הנמכרת גם אצלנו, כאשר האיור שהציגה היצרנית רומז על קווי הדור השלישי למכונית הסאלון (הקיימת מאז 1990).

לא הרבה ניתן ללמוד מהאיור ובכל זאת נוכל לומר כי הקווים הכלליים של שאר דגמי המותג כמו סרח עודף קדמי קצר או מותניים גבוהים המשוכים לאחור – ממשיכים גם ל-M ויוצרים "עיצוב משפחתי" קל לזיהוי. עד כמה יישמר הקשר ל-M הנוכחית, נחייה ונראה.

היצרנית אינה משחררת מידע נוסף באשר להיצע המנועים הצפוי אולם בהתחשב בעובדה שפלטפורמת FM - Front Midship (מנוע קדמי עם אוריינטציה מרכזית) תשמש גם את ה-M הבאה, בהחלט ניתן לצפות למכונית הנאה. היצע המנועים יכלול את מיטב המנועים בארסנל החברה וככל הנראה גם גרסה היברידית ברוח התקופה. אם נשפוט לפי דגם התצוגה 'אסנס' (Essence) מתערוכת ז'נבה האחרונה, אזי מדובר על שילוב מנוע V6 בנזין בנפח 3.7 ליטר ויחידה חשמלית.

הדור החדש של ה-M יוצג חלקית לקהל באירוע פבל ביץ' המסורתי, ה"קנקור דה' אלגנס" ה-59 אשר יתחיל ב-14 לאוגוסט. מדוע חלקית? כיוון שלא ממש יופיע דגם בגודל מלא אלא רק איורים נוספים או תמונות מעובדות מחשב. חשיפה מלאה צפויה להיערך בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר השנה ותחילת מכירה בשני צידי האוקיינוס בתחילת 2010. אז גם תגיע המכונית אלינו.