המצב הקשה בשוק הרכב העולמי לא פסח גם על רנו. קבוצת-הענק הצרפתי רשמה הפסד כולל של כ-2.7 מיליארד אירו במחצית הראשונה של 2009, זאת לעומת רווח של כ-1.6 מיליארד אירו במחצית הראשונה של 2008. פעילות חטיבת הרכב, האחראית לעיקר המחזור של קבוצת רנו, תרמה 15.1 מיליארד אירו מתוך ההכנסה הכוללת של כ-16 מיליארד בתקופה המדוברת, בשני המקרים ירידה של כ-24% לעומת 2008 – אך רנו מציינת הבדל ברור בין הרבעון הראשון, בו נרשמה ירידה של כ-30%, לעומת הרבעון השני שהשתפר ובו היתה הירידה רק 16%.
חטיבת הרכב (הכוללת את מותגי רנו ודאצ'יה הפרטיות ורנו מסחריות) "תרמה" הפסד תפעולי של כ-850 מיליון אירו מתוך הפסד תפעולי כולל של כ-950 מיליון אירו. הפסד משמעותי גדול עוד יותר, של כ-1.6 מיליארד אירו, נרשם בשל בעלות חלקית של רנו בחברות אחרות – בעיקר ניסאן, שם נרשם הפסד של כ-1.2 מיליארד אירו, ועוד כ-200 מיליון אירו ממשאיות וולוו ו-AvtoVAZ הרוסית.
התחזית להמשך השנה מציגה אופטימיות זהירה מצד רנו. לדעת החברה, היקף המכירות הכלל-עולמיות נמצא במגמת שיפור ברורה כך שהתחזית לשוק הרכב הגלובלי בשנה המלאה מדברת על ירידה כללית של 12% (ל-57 מיליון מכוניות...), זאת לעומת התחזית הקודמת שדיברה על ירידה של 15%. בשוק האירופי ירד היקף המכירות הכולל ב-13.7% במחצית הראשונה של 2007, אך בשל ההתאוששות עליה דיווחנו לא מכבר צפויים נתוני השנה המלאה להשתפר ולהציג ירידה של 8% בלבד.
נתח השוק הגלובלי של קבוצת רנו (לא כולל ניסאן) נותר יציב ועומד על 3.7%.