באופן טבעי גם ב'טלקאר', יבואני דייהטסו, רוצים ליהנות מפירות המס הירוק ולהיכנס לתחום מכוניות המיני. וזה לא מפתיע, שהרי היצרן היפני מתמחה כבר שנים בננסיות קטנטנות שמצליחות ביפן וגם באירופה, כמו הקורה למשל. זו אף בקרה אצלנו במהלך הדורות הקודמים – אם כי לפרקי זמן קצרים למדי.

כמובן שהכניסה המחודשת של סוזוקי עם האלטו החדשה – יריבתה משכבר הימים – וההוזלה המשמעתית ממנה נהנים כלים דומים כמו יונדאי i10 למשל, משכנעים את דייהטסו שגם היא יכולה לשחק במגרש הירקרק.

אז לכאורה אין בעיה שכן המכונית עומדת בתקינה אירופאית והיא אפילו מצוידת במנוע שכבר נמכר במחוזותינו. מדובר במנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המפיק 70 כ"ס שנמצא גם בחרטומה של פיז'ו 107. אלא שבקורה, בניגוד לפיז'ו, יש תיבה אוטומטית אמיתית עם ארבעה הילוכים (לעומת אוטומטית רובוטית בעלת 5 יחסים).

אבל היפנים מסתבר חושבים אחרת ולמרות שהמכונית משווקת ביוון ובאיטליה, היא לא תשווק אצלנו. לטענתם לאחר בדיקות נתגלה שהמכונית – כמו שהיא – לא מתאימה לחום הישראלי ודורשת מספר התאמות. להזכירכם, גם הסיריון עברה שינויים מסוימים עבור השוק הישראלי כמו כונס האוויר בפגוש הקדמי.
היות וכרגע המכונית נמצאת בשלהי חייה, לא שווה להם לבצע את השינויים האלה. כך שטלקאר והשוק הישראלי יאלצו להמתין עד 2011 להשקת הדור הבא של הקורה. נכון לעכשיו, כל הסימנים מראים שאכן זה יקרה.