כבר במאי 2008 דיווחנו על מנוע חדש וחזק הנמצא בקנה של יגואר ולנד-רובר, שישרת את גרסאות-העל של צמד המותגים. בתחילת השנה קיבלה גרסת-העל של ה-XK את המנוע ועתה מגיע תור אגף השטח המפואר ליהנות מיצירה. לפני כחצי שנה הוצגה גרסת העל עם אותו המנוע ועדכונים נוספים בניו יורק, ועתה מתחיל שיווקה - ויש אפילו מחיר...
גרסת-העל החדשה של הריינג'-רובר מקבלת את מנוע ה-5.0 ליטר-V8 האמור, המציע 510 כוח-סוס, בין היתר הודות למגדש-על, והוא מחליף את ה-V8 קומפרסור בנפח 4.2 ליטר הוותיק. המומנט המרבי עומד על כמעט 64 קג"מ ונתון צריכת הדלק מבטיח 6.7 ק"מ/ליטר בממוצע. פליטת ה-CO2 מבטיחה פחות עם נתון של 353 גרם לק"מ. אל המנוע החדש בארסנל ריינג'-רובר משודך גיר חדש, אוטומטי עם 6 הילוכים, שתורם את שלו לנתון ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש המרשים, העומד על 6.2 שניות. לא רע עבור טנק השוקל למעלה מ-2.6 טון, ריק, ללא דלק ונוסעים. המהירות המרבית מוגבלת באמצעות מחשב ל-225 קמ"ש.
צילום: מנהל 
בנוסף לשידוך המנוע החדש לריינג' הבכיר מקבלת ספינת הדגל של לנד-רובר כמה ליטושים ועדכונים קוסמטיים; בין היתר הוחלפו יחידות הפנס הקדמיות בחדשות, שטוחות קצת יותר מבעבר, עם שילוב של טכנולוגיית Bi-Xenon ו-LED (ליום). הסבכה הקדמית קיבלה את הרשת הקרבית למראה שאפיינה את גרסאות הקומפרסור עד כה ופגוש קדמי חדש, הכולל פתחי יניקת אוויר ופנסים חדשים. גם הפגוש האחורי עודכן קלות ומכיל פנסים חדשים במיקומים שונים מבעבר.
בפנים הוחלפו הדיפון והריפוד בחומרים ובגוונים חדשים ומסך מגע גדול הצטרף לציוד הסטנדרטי. עוד מוצע בריינג' המעודכן ל-2010 חיבור USB, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מצלמות היקפית המראה על מסך את הנעשה סביב לרכב, מערכת אוטומטית למניעת סינוור בפנסים, מערכת בלימה מחוזקת ועדכון בקרת המחשב המפקחת על מערכת המתלים. 
גרסת העל תעלה באירופה החל בכ-110,000 יורו.