רק 500 ממנה ייוצרו, אבל גרסת הספיידר המיועדת של האלפא-רומיאו 8C Competizione (ממנה ייוצרו עוד 500) מעוררת עניין רב אצל כל חובב רכב, והופכת לאחת היצירות המוטוריות הנחשקות של ימינו.
עתה מסתבר שגרסת הספיידר של ה-8C תהיה ככל הנראה גם לאלפא-רומיאו היקרה אי-פעם (כחדשה, לא כקלאסית) עם תג מחיר שיתחיל ב-$300,000 בארה"ב, מחיר דומה למחיר הבסיס של פרארי 599. מחיר זה הודלף למספר אתרי רכב אמריקנים על-ידי סוכני מאזראטי בצפון אמריקה – ששיווק אלפא-רומיאו הופקד בידיהם. אלפא רומיאו עוד לא התחילה להימכר בארה"ב אך מערך הסוכנויות של מאזראטי כבר נערך לתחילת המכירה, כאשר נכון להיום הכוונה היא להתחיל עם ה-8C, אם כי לנוכח הבלאגאן השורר בענף הרכב העולמי כיום והרה-אורגניזציה בפיאט לא היינו חותמים על דבר. מחיר הגרסה הסגורה, אגב, יעמוד על כ-$250,000 שהם גם לא ממש בחינם.
צילום: מנהל
המחיר הגבוה ביותר ששולם אי-פעם עבור אלפא רומיאו היה 5.6 מיליון דולר. המכונית: Tipo B מ-1932

אבל, מחירה הצפוי של גרסת הספיידר של ה-8C המודרנית הוא אמנם הגבוה אי-פעם שנדרש עבור אלפא-רומיאו חדשה, "מהניילונים", אבל בטח לא האלפא-רומיאו היקרה בכלל לעבור ידיים. תואר זה שייך ככל הנראה ל-Tipo B מ-1932 שעברה ידיים בעבור 5.6 מיליון דולר במכירה פומבית. הספיידר החדשה היא אפילו לא ה-8C היקרה ביותר, שכן מכונית בשם זה (למען הדיוק: 8C 2900) משנת 1937, עם מרכב פינינפרינה, נמכרה במחיר של כ-2.3 מיליון ליש"ט (למטה); לשתי המכוניות, אגב, עבר מרשים במרוצים וזו אחת הסיבות למחיריהן האסטרונומיים.
צילום: מנהל