סמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט-אלפא ממשיכה תנופת החידושים שהחלה עם כניסת המנכ"ל החדש אורי להב לתפקידו לפני כחצי שנה. המטרה – כפי שהגדיר זאת להב עצמו – היא להפוך את סמל"ת מחדש ליבואן לגיטימי ולהרחיב משמעותית את מבחר הדגמים. וכך אחרי עיבוי והוזלת ה-500 החדשה, והוספת הכרומה למבחר מגיע תורה של הקומפקטית הנאה של פיאט, הבראבו.

פיאט בראבו, שפותחה על ידי פיאט בזמן שיא של 18 חודשים החליפה את הסטילו הכושלת לפני קצת יותר משנתיים, ומתבססת על אותה פלטפורמה. מאז ועד היום נרקמו לא פעם תוכניות להבאתה, לעיתים גם כחלק ממתקפה משולבת עם הלינאה, שהייתה אמורה לקבל תיבה אוטומטית. אולם כל זה לא התרחש.

למעשה גם הפעם עדיין אין החלטה סופית על תחילת ייבוא. אך העובדה ששתי מכוניות כאלה ינחתו בימים הקרובים בארץ כדי לעבור הליכי תקינה, אומרת שבכל זאת משהו זז בכיוון הזה. בפיאט ישראל עדיין נמצאים במשא ומתן עם היצרן על המחיר ואולם הם רוצים להיות מוכנים לתחילת שיווק מהיר כאשר תתקבל החלטה חיובית. הכוונה היא למקם את הבראבו באיזור המשפחתיות 1.6 המצוידות, קרי סביבות ה-120,000 שקלים.

הבראבו המדוברות הן בגרסאות ה-1.4 ליטר המוגדשת (120 כ"ס) כאשר האחת משודכת לתיבה אוטומטית רובוטית והשניה לתיבה ידנית. הבראבו הרובוטית מתהדרת ב-6 הילוכים ובזכות המנוע המוגדש ושופע המומנט (21 קג"מ ב-1,750 סל"ד) מציעה ביצועים טובים משמעותית מהמקובל בקבוצת ה-1.6 ליטר: האצה של 9.6 שניות למאה קמ"ש ו-195 קמ"ש מרביים.