בלקסוס-ישראל עמלים כעת על האפשרות להגדיל ב-2010 את מבחר הגרסאות של רכב הפנאי היוקרתי שלהם – ה-RX. השאיפה היא לעשות זאת בעזרת הוספת גרסה היברידית בעלת הנעה קדמית בלבד. המטרה היא כמובן ניצול התנופה שעשוי להביא המיסוי הירוק לגרסת ה-450 ההיברידית של ה-RX וחיזוקה באמצעות הבאת גרסה זולה יותר.

במקרה של לקסוס מדובר בשינוי מעניין למדי ויוצא דופן, כי בניגוד לכלי פנאי אחרים הוא אינו נוגע למערכת ההנעה אלא דווקא לארסנל המנועים. השינוי הזה אומר ויתור על המנוע החשמלי שמוצב מאחור ואחראי על הנעת הגלגלים האחוריים. זה אומר גם ויתור על 67 כ"ס שמביא עימו המנוע הזה והסתפקות בסיוע החשמלי של המנוע הקדמי.

באופן מעניין, בארצות-הברית – שם נמכר בינתיים הרכב החדש – נותר ההספק המשולב דומה (295 כ"ס לעומת 298 אצלנו) ולמרות שהמהירות המרבית לא השתנתה, התאוצה ל-60 מיל"ש (96 קמ"ש) איטית ב-0.4 ש'.
חיצונית לא צפוי להיות שינוי בין הגרסאות וגם רמת האבזור תהיה דומה.

באם אכן יצאו תוכניות אלה לפועל, יהיה ה-RX הרכב הראשון של לקסוס-ישראל עם הנעה קדמית.