למרות עליית המחירים המתקרבת באוגוסט, ממשיכים יבואני הרכב במבצעי שיווק אגרסיביים, חלקם סמויים וחלקם גלויים בשיתוף עם מועדוני לקוחות. השבוע החלה חברת לובינסקי במבצע עם ארגון הצרכנות "חבר" במסגרתו משווקת החברה דגמי מפתח בהנחות משמעותיות.
הסיטרואן C4 ברמת הגימור SX מוצעת ב-105 אלף שקל, הנחה של כ-9000 שקל מהמחירון. המיניוואן פיקאסו עם מנוע 1.6 ליטר מוצע בכ-140 אלף שקל, הנחה של כ-10,500 שקל. הסיטרואן C5 החדשה, ששיווקה החל לפני כחודשיים בישראל, מוצעת לחברי הוט ב-157 אלף שקל, הנחה של כ-11,800 שקל. רכב הכביש-שטח סיטרואן C-CROSSER, מוצע בהנחה של כ-31 אלף שקל ונמכר לחברי הארגון ב-199 אלף שקל.
במקביל מסיימת "טלקאר" את המבצע, שערכה בחודש האחרון עם ארגון הצרכנים "הוט". החברה מסרה קרוב ל-300 כלי רכב מדגמי קיה, דייהטסו, וסנגיונג. הדגמים הנמכרים ביותר בקיה היו ה"סיד" ברמת הגימור EX, שנמכרה ב-107 אלף שקל, הנחה של 11,100 שקל, ורכב הפנאי "ספורטאג'", שנמכר לחברי הוט ב-135 אלף שקל בלבד, הנחה של כ-12 אלף שקל. המבצע של "הוט" יסתיים בסוף החודש.
בענף הרכב החלו לאחרונה "לשריין" כלי רכב למסירה אחרי ה-1 באוגוסט במחירים של טרום "המיסוי הירוק" ללקוחות, שמשלמים את מלוא מחיר הרכב בעת ההזמנה. עם זאת בענף צופים מחסור במלאים בדגמי מפתח בשבועות הקרובים.