איירסטרים (Airstream) הנה יצרנית הקאראוואנים למגורים הוותיקה בעולם הפועלת מאוהאיו ארה"ב מאז שנות ה-20'. המותג נחשב כמוביל בתחומו כאשר אחד מסממני ההיכר של נגררי החברה הוא עיצוב הרטרו הקלאסי הכולל לוחות אלומיניום חלקים המצפים אותו ותצורה מעוגלת.
לטייל עם צבא שוויץ
צילום: מנהל
ויקטורינוקס (Victorinox) הנה יצרנית האולר השוויצרי המקורי – הפק"ל העיקרי של חיילי שוויץ, ובנוסף עוסקת מזה שנים בייצור ושיווק אי-אלו מותגים וגאדג'טס מצליחים, בהם סדרות שעונים, ציוד קמפינג, כלי מטבח ושף, אופנה ועוד – כולם תחת שם המותג הוותיק שקיים מאז 1884 כאשר מאז 1891 ברציפות מספקת החברה אולרים, סכינים וציוד נוסף לצבא שוויץ, כמו גם לצבאות נוספים.
לטייל עם צבא שוויץ
צילום: מנהל
לציון יום ההולדת ה-125 לייסוד ויקטורינוקס, חברה החברה לאיירסטרים בכדי להציע סדרה מוגבלת של 125 יחידות (ממוספרות) של קאראוון מגורים נגרר ייחודי; ה-Victorinox Special Edition Airstream מתמצת למעשה שני מותגים מוכרים מאוד לחובבי הטיולים והקמפינג באשר הם לכדי יצירת הגאדג'ט האולטימטיבי לחובבי המגורים בשטח.
לטייל עם צבא שוויץ
צילום: מנהל
עיצוב הקאראוון נותר במהותו נאמן לקו העיצוב הקלאסי של 'איירסטרים' כאשר נגיעות עיצוביות, תוספות ייחודיות וכמובן – הוספת אי-אלו ממוצרי ויקטורינוקס לציוד הסטנדרטי המתקבל עם הנגרר הופכות אותו לפריט אספנות ייחודי. המטבחון מצוייד מכל טוב ארסנל הציוד של ויקטורינוקס, כאשר הרוכש מקבל גם שעונים מאותה התוצרת (המשמשים אף הם כשעון הרשמי של צבא שוויץ), מטבח מצוייד קומפלט ועד למצעים ווילונות בצבעי ויקטורינוקס (אדום, אפור ושחור) כולל הלוגו הרשמי. הגימיק החשוב הוא כמובן הלוחית המציינת את היותו של הקאראוון חלק מסדרה מצומצמת, תוך ציוד המספר הסידורי.
לטייל עם צבא שוויץ
צילום: מנהל
המחיר (בארה"ב) מתחיל ב-59,000$ לקאראוון, כאשר ניתן להזמין תוספות מיוחדות נוספות או גדלים שונים של הנגרר, בהתאם לדרישות הלקוח.