יבואנית טויוטה, חברת יוניברסל מוטורס, ממשיכה בכיתור השוק הישראלי במסגרת התנופה המחודשת שלה לשנת 2009. וכך אחרי שהציבה בארץ את האוונסיס החדשה בקבוצה 4 היא יוצאת כעת להתחרות בתחום המיניוואנים הקומפקטיים עם הוורסו. המיניוואן החדש של טויוטה נחת כבר בארץ לצורכי תקינה ותחילת השיווק שלו תתרחש ממש בימים הקרובים. ובמאזדה בהחלט צריכים להביט בדאגה לכיוון הזה. במקרה של האוונסיס ברור היה שמדובר באיום גדול על הגמוניית ה-6 הפופולארית, וגם כאן נראה כי יהיה עימות חזיתי מול מאזדה, שה-5 שלה היא המכונית הנמכרת ביותר בפלח הזה.

הוורסו החדש, שיורש באירופה את הקורולה וורסו (שהגיע לארץ ביחידות בודדות), הינו גדול יותר משמעותית מקודמו ודומה יותר בבסיס לאוונסיס. הוורסו יתייצב פה בגרסת ה-1.8 ליטר עם המנוע מהמשפחה החדשה של טויוטה (תזמון והרמת שסתומים משתנים והזרקה ישירה) שפגשנו באוונסיס. כאן מייצר המנוע 147 כ"ס, וכמו באוונסיס ובראב4 המחודש גם כאן הוא משודך לתיבה רציפה עם אפשרות לתפעול ידני ושבעה הילוכים מתוכנתים. הביצועים נאים למדי: 185 קמ"ש ו-11.1 ש' למאה.

הוורסו החדש יוצע בארץ בשתי רמות גימור כאשר הגרסה הרגילה (והמצוידת למדי) תעלה כ-153,000 שקלים - עדיין במסגרת קבוצה 4 לחישוב שווי ערך. גרסה מהודרת יותר (שתכלול בין היתר גם בקרת אקלים) צפויה לעלות כ-160,000 שקלים.