מיצובישי מתחילה בשיווק גרסה מחוזקת של ההאנטר (L200 בשאר העולם), הטנדר המוכר שלהם שהופך לחזק ביותר בפלח השוק שלו ויעבור מבחינה זו את הניסאן נווארה. מדובר בגרסה עם 178 כ"ס אשר תחליף את ערכת השיפור שהוצעה על-ידי מיצובישי ישראל מאז השקת הטנדר הזה בארץ לפני שלוש שנים בדיוק. הערכה ההיא הביאה את המנוע להספק של 167 כ"ס אך הורכבה בארץ, ואילו בגרסה החדשה מדובר במנוע שמגיע כך באופן מקורי מהיצרן.
אגב, בניגוד לצמיחה בהספק, המומנט נותר דומה (35.7 קג"מ לעומת 35.2 בעבר).כמו בעבר, הגרסה הידנית – שלא תוצע בארץ – תהיה בעלת מומנט גבוה יותר (40.8 קג"מ לעומת 40 בגרסה היוצאת). הביצועים (170 קמ"ש מרביים ו-13.5 ש' למאה קמ"ש) לא השתנו מהותית לעומת הגרסה היוצאת. אגב, מבחינת ההספק עוברת מיצובישי את ניסאן, אך לנווארה עדיין מומנט גדול יותר.

לפי אריאל פינטו, ראש מיצובישי ישראל, נטלה הגרסה המחוזקת בעבר כ-10 אחוזים מהמכירות ההאנטר. כעת, כאשר נלווים אליה גם 6 כריות אוויר, מצפים במיצובישי לנתח גדול יותר. לפחות כרגע תמשיך מיצובישי בשיווק הגרסה הרגילה אשר לה 136 כ"ס.

עם זאת כדאי לדעת שההאנטר אמור לעבור מתיחת פנים בחודשים הקרובים ובהמשך צפויה להצטרף גרסה עם ארגז מטען ארוך יותר ב-18 ס"מ. הגרסה המוארכת – שכבר נמכרת בכמה שווקים באירופה – צפויה להגיע אלינו בסוף השנה או בתחילת 2010.
ייתכן וכל הגרסאות החדשות תוצענה בעתיד רק עם המנוע החזק יותר.