מיצובישי ישראל, מקבוצת כלמוביל, החלה בשיווק ההאנטר L-200 אוטומטי בעל מנוע חדש בנפח 2.5 ליטר בעל הספק של 178 כ"ס ב- 4,000 סל"ד, ומומנט פיתול מירבי של 35.7 קג"מ ב-1800 סל"ד, ההופכים את הדגם החדש של ההאנטר לחזק ביותר בקטגוריה ומהחסכוניים ביותר בצריכת דלק, עם נתוני צריכת דלק של 10.8 ק"מ לליטר דלק בנסיעה משולבת.

ההאנטר נחשב לפיק אפ הבטוח ביותר באירופה וזכה לציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון EURO NCAP. ההאנטר הינו הדגם היחיד בקטגוריה המוצע עם מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ESP והיחיד עם 6 כריות אויר, כולל אפשרות ביטול כרית אויר לנוסע. בנוסף מציע דגם זה מערכת ABS ומערכת בקרת אחיזה לכל ארבעת הגלגלים (MATC).

עוד מציע ההאנטר מערכת הנעה כפולה סופר סלקט הייחודית בקטגוריה, המאפשרת נהיגה במצב 4X4 בכביש, מערכת בקרת אקלים, חלון אחורי חשמלי ומושבים משופרים בעלי תמיכה צדית גבוהה. כמו כן ההאנטר הוא בעל רדיוס סיבוב של 5.9 מטר, הטוב ביותר בקטגוריה.

עיצובו של מיצובישי האנטר מושפע מדגם הפג'רו-אבולושן, המנצח הסדרתי במרוצי הדאקר, והוא מאופיין בעיצוב פנימי מפואר ומרווח במיוחד. מחירו של ההאנטר אוטומטי במנוע המוגבר יישאר זהה והוא יימכר ב- 209,500 שקלים כולל מע"מ.