גאס גאס Wild HP 515גאס גאס (Gas Gas), יצרן האופנועים והטרקטורונים הספרדי האקזוטי מצא בית בישראל, ויתנחל תחת קורת גגה של חברת 'א.ט.ל מוטורס' ברחוב ז'בוטינסקי 105 בפ"ת. אולם התצוגה ומשרדי החברה מיועדים להיפתח לציבור המתעניין בתוך כשבועיים, והשקה חגיגית לכלים תתקיים גם היא, אבל במועד מאוחר יותר.
היבואן הטרי, נתי הובן, עסק בעברו במכירות בחברת 'קשר ימי' (יבואני טרקטורוני ארקטיק-קאט) ואחר כך שינה כיוון ובילה בעולם ההיי-טק מספר שנים. בשנים אלה שמר על קשר חם עם החברה הספרדית הקטנה מהעיר גירונה, ויצר קשר חברי חזק שבשל והפך כעת לקשר עסקי.

הכלים הראשונים עוברים בימים אלה הליכי תקינה והתאמה לדרישות השוק הישראלי. הכלים המיועדים לשיווק ראשוני הם הטרקטורון מסוג WILD HP והוא יימכר בשלושה נפחי מנוע: 300 סמ"ק שתי פעימות, ו-450, 515 סמ"ק ארבע פעימות.
ליין אופנועי השטח, EC, נשען על אותם דגמי מנועים ואליהם יצטרף אופנוע בקטגוריה הקטנה והמבוקשת של 125 סמ"ק שגרסת סופרמוטו שלו, SM Halley, תצורף אף היא למשלוח הראשון.
מוצרי האפטרמרקט של המפעל הספרדי נתמכים ע"י חברת HEBO המייצרת עבור גאס גאס את מלאי הפריטים הכללי, החל מכובעים וחולצות ועד קיטים לשיפורי מנוע ושלדה, והיבואן מחויב להם בעסקה הכוללת.

ועכשיו לשאלת השאלות: האם נזכה לראות גם את דגם הטריאל שזכה בחו"ל להצלחה משמעותית ונחשב לדגם המוצלח ביותר שיצא משערי המפעל? – ובכן, יש כוונות והסיכוי לראותו כאן לא קטן. האופנוע יגיע עם אביזרי רישוי וכסא נשלף וסמלי שיאפשר (בדוחק) הגעה עצמאית בנסיעה על הכביש עד לשטח.

האומנם נזכה לראות אופנוע טריאל חוקי בישראל? – היינו כחולמים.
למגזין פול גז לחצו כאן