הקונה של חטיבת "האמר" של ג'נרל מוטוס היא חברת Tengzhong Heavy Industrial Machinery, מסצ'ואן שבסין. כך הודיעו לפני זמן קצר ג'נרל מוטורס והחברה הסינית. הרוכשת היא חברה, שעד כה עסקה בעיקר בייצור ציוד כבד כגון מנופים, כלי צמ"ה, ציוד לסלילת כבישים ועוד ולא הייתה לה פעילות רכב.
שתי החברות חתמו על מזכר הבנות ראשוני תמורת סכום שלא פורסם, אם כי על פי הערכות "האמר" נרכשה במחיר מציאה. ג'י.אם הבטיחה, שעל פי העסקה ישומרו 3000 משרות של עובדי "האמר" בארצות הברית וכי "האמר" תמשיך לפעול מארצות הברית לפחות עד סוף 2010. יצוין כי העסקה כוללת רק את היצע הדגמים האזרחיים של האמר, שמבוססים על מכללים ומנועים של ג'נרל מוטורס. לפיכך GM תמשיך להיות הספקית העיקרית של החברה הסינית רוכשת לפחות בשנים הקרובות. הפעילות הצבאית של האמר הופרדה לפני מספר שנים ואינה כלולה בעסקה.
עדיין לא ברור מה תהיה השפעת העסקה על עתיד המותג "האמר" בישראל אם כי לפחות בחודשים הקרובים לא צפוי שינוי. בתוך כך מצטטת העיתונות הקוריאנית מקורות בכירים ב-GM שטוענים כי לא יהיה שום שינוי בפעילות של ג'י.אמ-דייהו, האופרציה הקוריאנית של GM שמספקת כיום את רוב רכבי שברולט לשווקי היצוא ובתוכם גם לשוק הישראלי.
לדברי הבכיר, האופרציה הקוריאנית תיכלל במסגרת היחידות שיישארו בתוך "ג'נרל מוטורס החדשה" לאחר פשיטת הרגל וכי הפעילות בה תימשך כרגיל. עם זאת החברה נמצאת כיום במו"מ אינטנסיבי עם "הבנק לפיתוח קוריאה", שמחזיק 28% ממניות ג'י.אמ-דייהו, במטרה להשיג מימון חיוני של כ-800 מיליון דולר לשמירה על הפעילות השוטפת.