הסיבה לא ממש משנה – מחזור, "ירוק", המרת גרוטאות לשימושים נוספים או (סביר להניח) סתם גימיק שיווקי מגניב, אבל על השולחן המיוחד הזה היינו חייבים לספר לכם...
כבר סיפרנו לכם בעבר על ערכת גולף או שעון של אודי, ניחוחות אקזוטיים שונים או אפילו על תיקים של בנטלי, אולם אין ספק שהשולחן הזה מתברג גבוה ברשימת ה"לא תאמינו מה אפשר לעשות מחלקי מכונית, וגם אם תאמינו – לא תאמינו שבאמת יקנו את זה...".
שולחן הקפה המצולם כאן מיוצר על-ידי .Nine Stories Furniture Co המתמחה בעיצובים מיוחדים ויצאי דופן, בלשון המעטה.
החברה מברוקלין, ניו-יורק, מצאה ייעוד "ירוק" למדי לחלקי מתכת ממכוניות: שולחן קפה מסוגנן. בסדרת שולחנות האליז (אין קשר למכונית מבית לוטוס) כפי שניתן לראות בתמונות, משתמשת החברה בחלקי גג של מכוניות ישנות בשיעור של כ-70 אחוז מסך החומר המשמש ליצירת השולחן. גג המכוניות נבחר לשימוש בשל צורתו והקלות היחסית בה ניתן לעבד אותו לשולחן ומעובד לשולחנות קפה במספר גדלים וצורות.
השימוש בחלקי מתכת ממכוניות לריהוט אינו זר לחברה. עוד בשנת 1994 הציגה החברה בר משקאות מבוסס חלקי מכוניות, אולם ככל הנראה המודעות הסביבתית הנמוכה יותר בשנות ה-90', לא יצרה את תשומת הלב לה זוכה שולחן האליז עתה.

ניתן לרכוש את השולחן החל ב-1,800 דולר, אולם לא תדעו האם השולחן מורכב מחלקי מתכת של אקזוטיקה איטלקית או ממכונית יפנית/קוריאנית/אמריקנית המונית.