בעת ההשקה שיערנו שגרסת ה-OPC (למי שלא בקי במקור השם, זהו קיצור של Opel Performance Center) של מכונית השנה 2009  - אופל אינסיגניה - תהנה מכ-300 כ"ס ממנוע ה-V6, 2.8 ליטר טורבו והנעה כפולה, לראשונה במכונית נושאת השם OPC. מסתבר שטעינו במעט. גרסת הייצור תנפק 325 כוח-סוס בזכות תכנון מחדש של הפליטה ועדכון הטורבו ותעביר כוחה דרך תיבת שישה הילוכים וההנעה הכפולה של אלדקס שמקורה בסאאב X9-3 טורבו. המכונית זוכה למתלה קדמי מתכנון חדש אשר אמור לשפר את התחושה והמשוב לנהג, כצפוי מגרסת ביצועים, ומרכב מונמך ב-10 מ"מ. ההתאמות המכאניות הנוספות שנעשו כוללות מתלים מוקשחים בעלי אפשרות כוונון (כאמור - ספורט, נוחות וסופר ספורט), בלמים מאווררים מבית ברמבו ועוד.
ההתאמות העיצוביות זועקות "אני חמה" כצפוי. הפגוש הקדמי כולל שני פתחי כניסת אוויר מאונכים, פגוש אחורי ייחודי לגרסה, ספוילר אחורי, צמד פתחי פליטה עגולים ומצופי כרום אשר מאפשרים לצליל המנוע המהונדס, כך לפי אופל, להישמע היטב וחישוקים קלים 19או 20 אינץ'.
העדכונים נמשכים בפנים עם צמד מושבי רקארו קדמיים, הגה תלת-חישורי מצופה עור, ידית הילוכים חדשה, שטיחי רגליים במסגרת לבנה עם הכיתוב OPC עליהם וצבע חדש לגרפיקה בלוח המחוונים. המראה התכליתי נתמך בזמני תאוצה של 6.0 שניות ל-100 קמ"ש והמחט נעצרת על 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.

אופל ממשיכה לנהוג כאילו לחברה האם, ג'נרל מוטורס, אין כל קושי כלכלי או אחר, ואף בדרך לעצמאות חלקית למרות הצגת האמפרה - גרסה משלה לוולט האמריקאית. גרסת ה-OPC ,או כווקסהול אינסיגניה VXR, תגיע לשווקים באירופה החל מה-7 במאי.
אלינו?! ככל הנראה לא.