אמנם GMC לא מיוצגת בארץ כבר למעלה מעשור אך בארה"ב לחטיבת המסחריות, טנדרים ורכבי הפנאי של GM יש עדין נוכחות מרשימה בשוק. עדין, מכיוון שדגמי GMC הם בסגמנטים שנפגעו הכי הרבה מהמשבר הכלכלי ומההתעוררות הירוקה ולכן יש צורך בהתאמת הגישה למצב הנוכחי.
לאור מגמות אלו ניראה שהצגתו של הטרין (Terrain) באה בעיתוי מתאים. הטרין הוא תאומו של השברולט אקווינוקס החדש שהוצג בתערוכת דטרויט בתחילת השנה וכמותו הוא רכב פנאי קומפקטי המוצע עם הנעה קדמית או כפולה שבכל מקרה לא ממש מיועד לשטח. ההגדרה קומפקטי היא כמובן יחסית כי עם בסיס גלגלים של 286 ס"מ ואורך של 470.5 ס"מ הוא אמנם הרכב הקטן בהיצע של GMC אך עדין גדול בפני עצמו.
הטרין מוצע עם שני מנועים בעלי הזרקה ישירה ותזמון שסתומים משתנה. הראשון הוא בעל ארבע צילינדרים בנפח 2.4 ליטר המספק 182 כ"ס ו-24.1 קג"מ, השני הוא V6 בנפח 3.0 ליטר המספק 264 כ"ס ו-30.7 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה כאשר בגרסה החזקה ישנה גם אפשרות לתפעול ידני. לא נלאה אתכם בפרטים נוספים מכיוון שהטרין וגם האקווינוקס אינם רלוונטיים עבורנו אך רק נציין שב-GMC מתגאים שבזכות צריכת הדלק הנמוכה מתאפשר טווח נסיעה של 800 ק"מ בשני המנועים.

החידוש השני של GMC בתערוכת ניו יורק מגיע מהעבר השני של היצע הדגמים שלה כאשר היוקון דנלי העצום במימדיו (אורך של 513 ס"מ ובסיס גלגלים של 295 ס"מ) זוכה לגרסה היברידית.
בגרסתו ההיברידית עושה היוקון דנלי שימוש במנוע V8 בנפח 6.0 ליטר המספק 332 כ"ס כאשר במערכת התמסורת קיימים שני מנועים חשמליים ומחוברים למערכת תמסורת היברידית בעלת שני מצבים וארבעה יחסי העברה קבועים מראש. מעבר לכך ב-GMC לא מפרטים דבר כיצד עובדת המערכת ההיברידית המורכבת הזו אבל שמחים לפרט שליוקון דנלי ההיברידי יהיו צמיגי 285/45 עם חישוקי 22 אינץ' מופרכים. צריכת הדלק של המפלץ, שמשקלו 2,750 ק"ג עם הנעה כפולה, עומדת לטענת היצרן על כ-9 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית, כמעט זהה לנתון צריכת הדלק הבין עירונית.