בארה"ב כדאי כנראה להיות מג"בניק. רק תראו איזה כלי רכב נרכש עתה עבור משמר הגבול האמריקני. מדובר ביחידות מיוחדות באריזונה ובקליפורניה המיועדות לתגובה מהירה, בעיקר למטרות חילוץ והצלה, ואשר מתמודדות דרך קבע עם שטחים קשים באזורים נידחים. כדי לשפר את יכולתן הוחלט לאחרונה לציידן בכלי המופיע כאן מתוצרת חברת DeJong, אשר מתמחה ברכבי שטח מיוחדים ובבאגים יעודיים לחולות. בארה"ב מדובר בענף מפותח של נהיגת שטח, תחרותית ופנאי: כלים אדירי כוח ובעלי מיתלים ארוכי-מהלך, בעלי הנעה אחורית ולעתים קרובות מקום לארבעה נוסעים. הכלי ה"משטרתי" מבוסס על דגם אזרחי המכונה DX2. את ההנעה מספק מנוע LS1 המוכר של GM בנפח 5.3 ל', אשר ממוקם מאחור כמקובל בכלים מסוג זה; מהלך המיתלים הוא 50 ס"מ מלפנים ו-55 ס"מ מאחור, והצמיגים הם "35 המיועדים לכל סוגי השטח, ומצוידים בבידלוקים (נועלי צמיג). בולמי FOX ברמה תחרותית אחראים על ספיגת הזעזועים.
ההסבה לשימוש רשמי בידי כוחות החוק כללה מספר שינויים, כמו למשל דפנות נמוכות יותר לצורך גישה מהירה ונוחה יותר אל תא הנוסעים וממנו וקורה B ניתנת להסרה כדי לאפשר העמסה נוחה של אלונקה עם פצוע, למשל. רשימת הציוד היעודי כוללת מכשירי רדיו, סירנה, תאורת עזר, אמצעי ראיית לילה וגגון לציוד חירום והצלה.
מחיר גרסה אזרחית של ה-DX2 מתחיל בכ-57,000 דולר עבור תצורת דיונות, ומ-72,000 דולר עבור גרסה המצויידת בחבילת Offroad (עם מיתלים, תמסורת, בלמים ומערכת הגה משודרגים, בין היתר) שעליה מתבססת גרסת מג"ב. אפשר גם לרכוש קיט-שילדה ללא מנוע במחירים החל מ-33,000 דולר לתצורת דיונות. מצד שני, אפשר לרכוש את כל הציוד הנדרש כדי להעלות את הכלים הללו על הכביש באופן חוקי – פנסים, מאותתים, מגבים וכן הלאה. לפעמים ארה"ב היא באמת ארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות, אפילו עם משבר הסאב-פריים.