כחלק מהרצון של מרצדס לשמור על חוזקו של המותג שלה ואת שמה כיצרנית כלי רכב בטוחים ואמינים, היא מציעה מעתה בגרמניה שירותי ייחודי המאפשר נגישות לרכבים מיד שניה, מהיצרן.
התוכנית אשר רצה כעת כפיילוט במסגרת מוזיאון החברה בשטוטגארט, זכתה לשם "חנות הקלאסיקות הצעירות" ומאפשרת לחובבי מרצדס להניח ידם על מגוון מרכביה של החברה מהשנים 1970 ועד 1990. כלל המכוניות המוצעות עוברות שיפוץ מקיף ע"י היצרן והנן בעצם במצב חדש. החברה מאפשרת לבטח, לקנות, לשכור לתקופה ואף לבצע עסקת ליסינג על מגוון מרשים של רכבים. מרצדס גם תציע מגוון חלקי חילוף מקוריים מאותה תקופה.
לטענת מרצדס, בגרמניה לבדה יש 6.6 מיליון כלי רכב בטווח הגילאים של 15-30 שנה, ומרצדס תופסת 15.6 אחוז מנתח שוק ה'קלאסיות הצעירות' הללו. 60 אחוז מבעלי המכוניות הללו הם בטווח הגילאים 21-50 כך שזהו לב ליבו של קהל היעד העתידי והנוכחי של היצרן.
הפתרון שמרצדס מציעה יוצר עבור חובבי רכבי החברה גשר על פער מחירים גבוה מאוד הקיים בין מכוניותיה הקלאסיות האמיתיות, הישנות עוד יותר, מהשנים שקדמו לשנות ה-70' ול"סתם" מרצדס משומשת בת שנים ספורות. אגב, גם קלאסיות אמיתיות מוצעות למכירה על-ידי מרצדס (גם כן עם אחריות החברה ולאחר שיפוץ מקצועי) דרך מרכז הקלאסיות של מרצדס בגרמניה ובארה"ב – מן הסתם במחירים בהתאם שאינם בדיוק בהישג ידם של מחפשי מציאות למיניהם...
חשוב לציין כרקע שבמרצדס – כמו גם אצל יצרניות אחרות, בראשן ב.מ.וו – היחס לדגמי העבר הוא הרבה מעבר לדאגה לחובבי המותג ולמשוגעים לדבר; מסתבר כי אחזקת מלאי של חלפים ישנים (אם לא עתיקים), מוסכים המתמחים בטיפול ושיפוץ קלאסיות מבית וטיפוח ועידוד בדרכים נוספות של שימור מכוניות העבר של המותג תורמת רבות לחיזוק המותג בציבור. ברור לכל כי רכישת מרצדס ישנה הופכת להגיונית ואף כדאית יותר כאשר מאחורי המכונית עומדת החברה שיצרה אותה, הן במתן ייעוץ, הכוונה, ידע וכלה בשירותי מכירה/קניה, שיפוץ מקיף או פעילויות נוספות.

לפרטים נוספים ולסיבוב התרשמות כנסו ישירות לאתר