לקראת סדרת מרוצי הלה-מאן, המתחילה במרוץ 12 השעות של לה-סייבר ב-21 למרץ בפלורידה ארה"ב, חושפת אודי את ה-R15 הכל-חדשה שלה. זו תחליף את ה-R10 שכבשה את מסלולי המרוצים בשנים האחרונות.באודי מספרים כי מנוע הטורבו-דיזל – דור שני לסדרת LMP1 של לה-מאן – עבר תכנון מחדש, נפרד משני צילינדרים (כעת V10 במקום V12) אך שמר על כוחו. לטענת אנשי אודי המנוע החדש מציג פליטת מזהמים נמוכה יותר כמו גם צריכת דלק משופרת, נתון קריטי במרוץ סיבולת ממושך. מערכת החשמל של המכונית חדשה לחלוטין ומבוססת על סוללת ליתיום-איון השוקלת פחות מסוללת חומצה-עופרת בעוצמה דומה. בנוסף, לראשונה מורכבים בפנסי החזית גם מצבור נוריות LED אשר מקנים לנהג עוצמת הארה גבוהה ורחוקה יותר.

תשומת לב רבה ניתנה לחידוד העיצוב האווירודינמי של המכונית אשר עוצבה באמצעות שימוש בטכנולוגיית CFD (תכנון מבוסס חישוב זרימה - Computational Fluid Dynamics), בדומה ל-A4 אשר משתתפת בסדרת מרוצי הסלון הגרמנית, DTM. זו מאפשרת לבצע התאמות קלות בתכנון המכונית, דוגמת הגבהת 'אף' המכונית או הרחבת הכנף האחורית, באופן מהיר ומדויק. גם מערך המתלים עבר תכנון מחדש כדי להתאים לבסיס הגלגלים הארוך יותר.

לדברי ד"ר וולפגנג אולריך, מנהל חטיבת המרוצים של אודי, המטרה עם המכונית החדשה היא להסתער על הכתר גם ב-2009, בסדרה כולה כמו גם במירוץ הלה-מאן עצמו (13-14 ביוני השנה).
אנחנו יכולים לומר כי פיז'ו ואסטון מרטין יעשו הכל כדי למנוע זאת מאודי.