שנת 2009 ממשיכה להיות רוויות חידושים עבור הונדה ואחרי ששיפצו את הסיוויק וה-CRV, והשיקו את הג'אז החדשה הם מציגים את הלג'נד המחודשת. ובדרך ארצה להזכירכם נמצאת גם האינסייט.
צילום: Auto-Reporter
ספינת הדגל של הונדה קבלה מנוע גדול יותר (3.7 ליטר לעומת 3.5 ליטר) עם הספק דומה ומומנט משופר ל-37.9 קג"מ (לעומת 35.7 בעבר) מה שהביא לשיפור ההאצה למאה קמ"ש ב-0.2 ש' ל-7.1 ש'. מתיחת הפנים טיפלה לא רק בהופעה אלא גם בכיול המתלים, מערכת ההנעה הכפולה ומערכת מניעת הרעשים האקטיבית. רמת הציוד התקני שופרה (כולל קירור למושבים הקדמיים וחימום לאחוריים). בקרת השיוט האקטיבית, מערכת שמירה על נתיב ובלימת החירום לקראת תאונה עדיין מוצעות כתוספת.
בניגוד למהלכים אחרים של הונדה השנה, שם ראינו הוזלה מסוימת, הרי שמחיר הלג'נד נותר יומרני כשהיה והוא מתחיל כעת ב-500,000 שקלים (490,000 שקלים לדגם היוצא) ומגיע ל- 530,000 שקלים לגרסה המצויידת.