עת הניצה בסוף 2008 המגאן החדשה, היה זה רק עניין של זמן עד אשר תוצגנה הגרסאות היותר-חזקות של הדגם.
והנה הן כאן והן אכן חזקות...
רנו בחרה להציג שתי גרסאות למגאן ספורט - ה"ספורט" וה"קאפ". הדור השלישי למכונית כולל תפוקה נאה של 250 כוח-סוס ממנוע הטורבו-2.0-ליטרים. גרסת ה"קאפ" תכלול דיפרנציאל מוגבל החלקה ושתיהן תוצענה עם תיבה ידנית בלבד, שש מהירויות. לדברי רנו, המנוע מציע את יתרונות הטורבו ויכולת הנשימה שלו יחד עם כוח בחלק התחתון של טווח הסל"ד כאשר 80 אחוז מהמומנט זמין כבר ב-1,900 סל"ד, ממש הטוב משני העולמות. בטיחות חשובה לרנו אך כך גם הקשר בלתי אמצעי עם הכביש ולכן שמחנו לשמוע על אפשרות לניתוק מלא של מערכת ה-ESP.
עיצובית המגאן ספורט החדשה רחוקה מספיק מגרסת ההאצ'בק הפשוטה למדי בזכות המראה המחודד והשינויים העיצוביים. לא תתבלבלו בינה לבין סתם מגאן שגרתית בחניה. בחזית ניתן להבחין בפנסי LED לתאורת יום וביניים, בספוילר קדמי משולב בגריל הקדמי העמוק (המזכיר חיוך...) אשר לטענת רנו קיבל את ההשראה שלו ממכונית הפורמולה 1 של אלונזו, ה-R28, בדפיוזר אחורי מרשים ופתח פליטה בודד במרכזו, בחצאיות צד, בכנפיים תפוחות לבתי הגלגלים, במכסה מנוע "שקוע" ובעל בליטות בצדדיו ובצביעה אדומה לקליפרים. כל אלו, יחד עם הצביעה הצהובה הבוהקת בהחלט מעבירים את המסר הספורטיבי של המכונית.
אגב, אל לנו להתבלבל עם גרסת ה"טרופי" הקיצונית עליה כבר סיפרנו לכם במסגרת סיקור תערוכת פריז אשר כל קשר בינה ליתר בני משפחת המגאן הנו בשם בלבד.
גרסאות מגאן הספורטיביות החדשות תצענה ככל הנראה יחס מעניין מאוד של שקל-כוח-סוס-כיף - אם וכאשר תגענה לארץ. למרות המשבר הקשה בו מצויה תעשיית הרכב הצרפתי, נראה דוכן רנו חגיגי מתמיד, עם השקות נוספות מעבר למגאן ספורט, עליהן נדווח בנפרד.
איתות לצרכנים או לממשלה?! עם גרסאות אלו, לא ממש משנה לנו...