הכוח העולה בשמי תעשיית הרכב – טאטא ההודית – מקיימת את הבטחתה בדבר תוכניותיה להציע את הנאנו הזולה במערב, ומשיקה את הגרסה המיועדת לשווקי היבשת הישנה האנינים מעל לבימות ז'נבה. הנאנו, למי ששכח, הוצגה בהודו בתחילת 2008
מלווה בהבטחה להיות "מכונית 2,500 הדולר" האמיתית הראשונה, קרי – הסיטרואן דה-שבו או הפולקסוואגן חיפושית של ימינו. כמובן שהמפרט שיכול אולי להיות להיט בהודו לא ממש יתקבל במערב (בעיקר בכל הקשור לסעיפי הבטיחות) ובגרסה האירופאית של הנאנו מובטחת עמידה בתקני פליטת המזהמים והבטיחות המקובלים. גם חיצונית שונה הנאנו האירופאית מהגרסה ההודית והעיצוב מודרני ו"מערבי" יותר.
לראטאן טאטא – היו"ר והבעלים של קונצרן טאטא – יש עוד כמה בעיות לפתור לפני שנראה את הנאנו באירופה, בראשן תחילת הייצור הסדרתי לשוק ההודי שכזכור התעכב בשל בעיות עם חקלאים הודים שאדמותיהן הולאמו לטובת הקמת מפעל הייצור, בעיות שהתפתחו למהומות אלימות. בינתיים נפתרו בעיות הקמת המפעל ולמרות הדחייה עם תחילת הייצור ההמוני מאמינים בטאטא שהמכוניות הראשונות תוצענה בשוק ההודי כבר בתחילת החודש הבא (אפריל). הנאנו ההודית תוצע במחיר של כ-1,700 יורו ובכך היא הופכת למכונית הסדרתית הזולה בעולם. הגרסה לאירופה תימכר בכ-5,000 יורו, והיא כוללת כאמור מפרט עשיר בהרבה וסטנדרט בטיחותי מתקדם יותר מהגרסה ההודית הפשוטה. בטאטא מקווים להתחיל בשיווק באירופה במהלך 2010 ולהציע מכונית בסיסית וזולה. לנאנו מנוע דו-בוכנתי שמייצר 33 כוח-סוס והממוקם מאחור, 4 דלתות, 4 מקומות ישיבה ואפשרות להגיע למהירות מרבית של 105 קמ"ש. צריכת הדלק המובטחת תאפשר גמיעת 20 ק"מ לכל ליטר, לפחות.
ואצלנו? קל לנחש שלאחר התחלת שיווקה של הנאנו באירופה היא תגיע גם אלינו, כאשר עדיין לא ברור על-ידי מי. בעבר כבר דיווחנו על עניין שמביעים יבואנים מקומיים בנאנו, אך טרם פורסמו הכרזות רשמיות. כאמור, לפני 2010 בכל מקרה לא צפויה כאן המכונית שיכולה להפוך את עוגת כלי הרכב המיובאים לישראל על פיה.