בתערוכת לוס-אנג'לס 2007 הציגה פורשה גרסה היברידית של הקאיין, ולא דיברה יותר מדי על תכניות הייצור למעט הצהרה כי המכונית תצא לשוק עד סוף העשור. ובכן סוף העשור ממשמש ובא, ועד עכשיו שררה שתיקה מכיוון פורשה אודות הערוץ ההיברידי (בעוד לקאיין מצטרפת או-טו-טו אופציית דיזל) – אבל עכשיו מתבררים אי-אלו פרטים טכניים אודות הגרסה ההיברידית של רכב הפנאי היוקרתי. ובכן על פי המידע הטרי, את חלק הבנזין ביחידת ההנעה ממלא מנוע V6 שמגיע מאודי, בנפח 3.0 ל' עם 333 כ"ס וכ-45 קג"מ; ואם נתונים אלו נשמעים לכם מוכרים, הרי שאכן מדובר במנוע המוגדש החדש של ה-S5 קבריולה (ואשר מופיע בגרסה חלשה יותר גם ב-A6 העדכנית). המנוע החשמלי שמצורף אליו מוסיף עוד 52 כ"ס צנועים, ויותר משמעותי – עוד מעל 30 קג"מ, מה שמבטיח האצה זריזה ברמזורים ובתנועה עירונית בכלל. התאוצה מ-0 ל-100 אמורה להתבצע ב-6.8 שניות בלבד, נתון זהה לזה של הקאיין S הנוכחי לו מנוע בעל 386 כ"ס.
נתון מעניין עד כדי חשד שפורסם עתה הוא כי המנוע החשמלי לבדו מספיק למהירות עד 140 קמ"ש, מה שלא ממש מסתדר עם הספק חשמלי של 52 כ"ס בלבד. לדעת כותב שורות אלו זה פשוט לא מספיק כדי להגיע ל-140 קמ"ש, בוודאי לא כאשר מדובר ברכב גדול וכבד כמו הקאיין.

פורשה קאיין: הדיזל מגיע
דפי פורשה בקטלוג אוטו