טוב, יכול להיות שקצת נסחפתי עם ה-7 החדשה...רק לפני מעט יותר משבוע בישרנו לכם על עזיבתו של מעצב הרכב כריס בנגל את משרת ראש תחום העיצוב בקבוצת ב.מ.וו. (נא הוסף קישור), והעלנו השערה אשר רווחה בקרב עיתונאי הרכב ואישים בתעשייה כי הוא יעזוב לא רק את תפקידו בב.מ.וו. אלא את תעשיית הרכב בכלל.
האם כריס באנגל פותח סטודיו לעיצוב?!
צילום: מנהל
מנהל הפיתוח בב.מ.וו, קלאוס דראגר, העלה בשיחה עם קבוצת עיתונאים בגרמניה את רצונו של באנגל לממש את חלומו ולפתוח סטודיו עצמאי לעיצוב. היה והצדק עמו, נראה שהעזיבה את תעשיית הרכב אינה על הפרק. מבנאגל עצמו לא ניתן ללמוד דבר מעבר לעובדה שהוא ציין כי ימשיך לממש את חלומו - לעצב.
האם כריס באנגל פותח סטודיו לעיצוב?!
צילום: מנהל
מעצב מוכר אחר שפנה לדרך עצמאית ואשר השפיע רבות על תעשיית הרכב הנו גורדון מארי. נהג המרוצים הדרום אפריקני עבר לאנגליה בשנת 1969, החל לעבוד בלוטוס, לאחר מכן ברבהאם ובמק'לארן, כמעצב ואיש פיתוח טכני. מאוחר יותר, כמעצב עצמאי, רשם ברזומה שלו יצירות דוגמת המק'לארן F1 והמרצדס SLR מק'לארן.
ומה תביא העזיבה של כריס לעולם הרכב? יהיה מעניין לחכות ולראות.