המכונית המופיעה כאן עונה לשם Maxximus G-Force, כינוי בהחלט הולם – שכן היא טוענת לכתר המכונית המהירה ביותר בעולם. הטענה הזו מגובה על ידי מדידות, אשר מציגות את המספרים הבאים: 0 ל-60 מייל/שעה (כ-96.5 קמ"ש) ב-2.1 שניות, 0 ל-100 מייל/שעה (כ-160 קמ"ש) ב-4.5 שניות, ו-0-100-0 – דהיינו האצה ל-100 מייל/שעה ובלימה חזרה לעצירה מוחלטת – ב-8.8 שניות. כל הנתונים הללו מהווים שיאים למכונית חוקית לכביש.

איך מגיעים לתוצאות שכאלו? מתחילים באולטימה GTR, מכונית קיצונית בפני עצמה שמחזיקה בשיא הרשמי ב-0-100-0, עם הישג של 9.4 שניות – וגם בסעיפי התאוצה האחרים היא נופלת רק מהקאפארו T1 (שכנראה יכולה גם היא לרדת מ-9 שניות ב-0-100-0). לשני חבר'ה אמריקנים, מרלון קירבי ודייויד מקמהאן, זה לא הספיק. הם החליפו את מנוע ה-V8 של האולטימה, שמקורו בשברולט, במנוע V8 אחר, גם הוא מ-GM, בנפח 7.0 ל' – אבל עם צמד מגדשי-טורבו שהקפיצו את ההספק ל-1,600 כ"ס. כן, אתם קוראים נכון. פלא שהם בחרו בשם כמו "מקסימוס G-פורס"? גם מומנט לא חסר, מן הסתם, ולכן מסתדר המנוע עם תיבת 3 הילוכים בלבד, עם תפעול סקוונסיאלי. ההודעה לעיתונות אינה מציינת איזו תיבה מצאו שתוכל לעמוד בעומסים המפלצתיים שכאלה.
אין לנו מושג איך המפלצת הזו מתנהגת בפניות, אבל בקו ישר היא בהחלט מפלצת. ואם תתעקשו להחזיק את המצערת פתוחה לרווחה באופן רצוף (ובהנחה שתמצאו כביש פתוח די הצורך כדי לעשות זאת), תכולת מיכל הדלק תגמר בתוך 9 דקות.
החדשות הטובות הן שצמד היזמים מכונים לבנות עבורכם העתק נאמן למקור של המכונית הזו. החדשות הרעות הן שזה יעלה לכם 3 מיליון דולר...