מותג הפאר רולס-רויס, בבעלות ב.מ.וו, מראה כי מיתון הוא מושג יחסי – ובגבהים הסטרטוספריים של פסגת היוקרה של עולם הרכב, עולם כמנהגו נוהג. ב-2008 מכרה רולס-רויס 1,212 מכוניות, גידול של 20% לעומת 2007. ההשוואה הבולטת ביותר היא למאייבאך, מותג-הפאר של מרצדס, שהיקף מכירותיו פחות ממחצית (הנתון המדוייק עדיין לא פורסם ועתיד להמסר מאוחר יותר החודש). מדובר בגידול רצוף במכירות מאז השקתו המחודשת של המותג תחת כנפי ב.מ.וו ב-2003 – וזהו גם נתון המכירות הגבוה ביותר של רולס-רויס מאז 2003.
יותר ממחצית המכירות הושגו על-ידי הפאנטום בשתי גרסותיה, הרגילה והמוארכת, אבל ככל הנראה הסיבה העיקרית לגידול היא השקת גרסת הקופה בקיץ 2008. ב-2009 צפויה רולס-רויס להרחיב משמעותית את קהל-היעד עם השקת ה"בייבי רולס", ה-RR4.
צפון אמריקה היא השוק הגדול ביותר של רולס-רויס, וסיפקה 38% מנפח המכירות ב-2008.