הזמן עובר מהר במפתיע בעולם הרכב: באי תערוכת ז'נבה הקרובה יוכלו לחזות בקליאו של רנו אחרי מתיחת אמצע-החיים, ולא ברור איך אמצע החיים מגיע כל כך מהר. השינויים אינם מרחיקי לכת: בחרטום, מעל הפגוש יש עכשיו כונס צר יחיד כשהסמל מעליו, במקום הכונס המחולק משני עברי הסמל, ואילו מתחת לפגוש נתחם הכונס על ידי קו עיצובי חדש היורד מהפנסים הראשיים ומפריד בין הכונס לבין פנסי הערפל. התוצאה הסופית בהחלט יוצרת מראה שונה (גם אם לא בהכרח יפה יותר), ומיישרת קו עם דגמי רנו היותר-חדשים, הלגונה והמגאן III (פלואנס, בגרסת הסדאן). גם מאחורה עודכנו הפנסים כך שקו-המתניים נמשך לאחור.
בתא הנוסעים, החידוש העיקרי – באירופה – הוא שילוב מערכת ניווט "קארמינט" מתוצרת TomTom, המשולבת בקונסולה. מדובר באופציה זולה יחסית שתוצע בפחות מ-500 אירו.
צילום: מנהל
החידוש האחרון הוא הוספת רמת גימור GT, אשר מספקת בעיקר מראה קרבי יותר ומיתלים המכויילים לתכונות יותר ספורטיביות. התמונות המופיעות כאן הן של גרסה זו, אשר זוכה לצבע כחול ייחודי עבורה, חרטום אגרסיבי יותר, דוושות אלומיניום מחוררות ומפלט כפול מאחור.

כל דגמי רנו בישראל בדף היצרן