סמל"ת, יבואנית פיאט, מתכוונת להתחיל ביבוא הפיורינו החדש ממש בשבועות הקרובים. בכוונת היבואן לשווק בתחילת הדרך רק את גרסת הנוסעים הרגילה (כלומר לא את הגרסאות המפוארות וגם לא את המסחריות הסגורות) ולמקמו בתוך קבוצה 2 לשווי שימוש. מחיר סופי עדיין אין, אבל בפיאט מצפים להפרש של 5,000 שקלים בינו לבין הדובלו הגדול יותר (אך הפחות מודרני).הפיורינו החדש הוצג לפני מעט יותר משנה בגרסה מסחרית, כאשר בתערוכת ז'נבה האחרונה, הוצגה גרסת מוביל נוסעים (זו שתגיע אלינו). את הטנדרון החדש פיאט לא פיתחה לבד, אלא יחד עם פיז'ו וסיטרואן. לאלה האחרונים אגב, קוראים 'ביפר' ו'נמו' (בהתאמה), וכל השלישייה מיוצרת אצל השותפה הטורקית, 'טופס', שגם מייצרת גרסאות נוספות של פיאט (כמו הלינאה למשל).
ממדי הפיורינו בהחלט קומפקטיים: אורכו 386 ס"מ, רוחבו 168 ס"מ, גובהו 172 ס"מ ובסיס גלגליו עומדים על 251 ס"מ. פרט מענין הוא היכולת לקפל את המושב הקדמי ולהורידו לגובה שווה לרצפת-ההטענה, מה שמאפשר הובלה נוחה של חפצים ארוכים והגדלת נפח ההטענה מ-2,500 ליטרים (נתון מכובד לכשעצמו) ל-2,800. אבזור הבטיחות הבסיסי כולל ABS וכרית אוויר לנהג, עם כריות נוספות (עד 4 בסך-הכל) כאופציה.

אלינו יגיע הפיורינו עם מנוע דיזל 1.25 ליטר (עוד אין החלטה אם בגרסת ה-90 כ"ס או ה-75 כ"ס) ועם תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית. וזה כבר יצור עבורו יתרון מעניין בשוק המקומי. זאת כיוון שבטווח המחירים הזה ההיצע הוא ידני. אגב, רוב הסיכויים שגם גרסת הבנזין (1.4 ליטר 73 כ"ס) תגיע ארצה.
ומה בנוגע לשותפות הצרפתיות? לפחות כרגע, עדיין אין תאריך נחיתה משוער לדגמים המקבילים מבית פיז'ו-סיטרואן.
לדפי פיאט בקטלוג 'אוטו'