בדודג' מעוניינים מאוד, כמעט נואשים, להזכיר לכולם שלסמל עם קרני האייל יש גם שורשים וקבלות על המסלול ולא רק בתחום הובלות המטען או הובלות הנוסעים חסרי ההילה. המשבר הנורא אליו נקלעה תעשיית הרכב האמריקנית ובראשה חברת האם של דודג' – קרייזלר – יחד עם הרצון לעורר את המותג ולהגיע אל קהלים חדשים וההתניות בדבר פיתוח מכוניות ירוקות יותר מטעם הממשל המזרים את כספי הסיוע הולידו את הכתומה הקרבית הנראית כאן. הדודג' Circuit EV מתבססת על הלוטוס אירופה והנה מכונית ספורט המונעת חשמל. אורכב 390 ס"מ, רוחבה 171 ס"מ וגובהה 115 ס"מ בלבד. דודג' לא מוסרים בשלב זה נתוני משקל. העיצוב משאיל אי-אלו אלמנטים מה"אחות הגדולה", החזקה והלא ממש ירוקה – הוייפר.
את הכוח לדו-מושבית הזו מספק מנוע חשמלי בעוצמה של 268 כוח-סוס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ הניזון מסוללת ליתיום-אייון. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים והביצועים מבטיחים: להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש יידרשו כ-5.0 שניות והמהירות המרבית היא כ-193 קמ"ש. דודג' מתגאים בטווח נסיעה של כ-240 עד כ-320 ק"מ בין הטענה להטענה; זו דורשת 8 שעות חיבור לשקע ביתי רגיל ברשת 110 וולט וכ-4 שעות ברשת 220 וולט.
בשלב זה מהווה הדודג' Circuit EV רעיון בלבד שניתן רק לנחש האם יבשיל לכדי משהו סדרתי. הכיוון אותו מנסה דודג להתוות עמו בהחלט ברור. אנחנו בעד.
 
 
 
 דודג' Circuit EVבפעולה (וידיאו יצרן):
 
 
לדפי דודג' באתר
לדפי קרייזלר באתר