שני רכבי פנאי נפוצים ומוכרים מקבלים מנועים מחוזקים יותר וחוזרים להסתערות מחודשת על זירת הפרימיום. הונדה נתנה ל-CRV בדיוק את התרופה שהיתה צריכה ועתה יש לרכב הפנאי המלוקק הזה גם מנוע שמסוגל להזיז אותו באופן ראוי. יצאנו ליער ביריה לראות איך הכלי בכביש ובשטח.

הוויטארה המתוק של סוזוקי זוכה גם הוא לטיפול דומה אך נהנה לא רק מ"חיזוקון" תחת מכסה המנוע אלא גם (תופים בבקשה...)לבקרת אקלים חדשה. כדי שזה לא יהיה ממש משעמם צירפנו למבחן גרנד וויטארה נוסף שעבר שיפורי מתגלים ומיגון גחון – יש מסקנות.

עידו כהן מתפרנס מליצור מפלצות – מפלצות מוטוריות בכל קנה מידה – ויצאנו לנהוג באחרונה שבהן בעלת השם המצמרר "זיבר 2" שזה אומר שתצרכו לברוח פי שתיים מהר יותר ממה שברחתם מהזיבר הראשון. לא לצפייה לילדים.

המחלקה הסילונית ב"שטח" נפתחת עם שיוט סילוני בכנרת על שתי סירות ג'ט של סי-דו המפיקות יחד יותר כוחות סוס מפורשה קאיין טורבו. בהמשך נצא לטיסת בכורה בשמי הארץ הקדושה במטוס מנהלים "קל" מבית ססנה שמציע ניידות ברמה אחרת וקלות הטסה והפעלה מרשימה מאוד.

בנוסף, רכבנו 160 קילומטרים בלי הפסקה במירוץ "אמריקן סנצ'ורי" – האמת זה לא אנחנו אבל ניכסתי את זה... – יצאנו לרכיבת מבחן על אופני-הרים עם שלדת סיבי פחמן מדהימה ולקינו ב"קרבוניסמוס אקיוט" מהמפגש באיביס מוג'ו קרבון.

ננסה לענות על השאלה "כמה נפגעת צריכת הדלק ממנשאי האופניים?". נוציא אתכם לשטח על אופניים וברכב שטח עם שני מסלולי טיול ואפילו נספר לכם על עלילות מבצעי המוסד בלב סודן.