עבר כל כך הרבה זמן, שכמעט שכחנו מה זאת ג'ימקאנה. אז למי שעוד לא יודע, נזכיר: מדובר בתחרות נהיגה במגרש סגור, בה מתחרים הנהגים נגד השעון על מסלול התחום בקונוסים. אליפות ה-WMDC, אותה מנהלת חברת מסלולים (ומכאן השם – Winter Maslulim Driving Challenge) החלה בשנה שעברה. התקיימו שני אירועים מתוך שלושה מתוכננים ומאז – שקט. אי-רצון להגרר לעימותים מיותרים עם המשטרה (שכרגיל, לא מבינה כי האירוע מנוהל באופן בטיחותי במיוחד) וכן ציפייה להתקדמות בנושא חוק הספורט המוטורי, היו חלק מהסיבות להקפאת הליגה ועיכוב כל סוג של תחרות אחרת מצד חברת מסלולים. אך כעת הבשילה העת לחזור לאקשן המוטורי של תחרויות ה-MDC, והסנונית הראשונה הייתה התחרות המסיימת את ליגת החורף, אשר התקיימה בשישי במגרש החנייה הגדול שבפארק אפק, בחסות של רנו-ספורט וחברת פיטסטופ.
 
 
 
אז כן, זו אמורה להיות ליגת חורף, אך מזג האוויר הישראלי עושה מה שבא לו – והיה זה יום אביבי ונעים, ללא טיפת גשם באופק. החל משעות הבוקר המוקדמות התחרו הנהגים בשלוש קטגוריות, כאשר הראשונה הייתה קטגוריית הג'וניורים – מכוניות עם נפח מנוע עד 1600 סמ"ק. כאן ניתן למצוא מגוון של מכוניות, מהגרסאות הספורטיביות של פיג'ו 106 וסיטרואן סקסו, דרך טויוטה יאריס T-ספורט ועד מכוניות לא ספורטיביות בעליל כמו יונדאי גטס, טויוטה קורולה, מאזדה 2 ו-3. לגמר עלו רומן טרוין בפולקסווגן פולו, יואל כהן, אדם פרנק ועידן אברג'יל בגרסאות הספורטיביות של ה-106 ומורן גוט, שקבע את הזמן הטוב ביותר במוקדמות עם מאזדה 3 אוטומטית! במקצי הגמר גבר עידן על מורן בשתי מאיות השנייה וזכה במקום הראשון עם זמן של 41.12 שניות. את המדרגה השלישית בפודיום איכלס לבסוף אדם פרנק.
בסיכום הליגה הכולל עבור קטגוריה זו, הוכתר לאלוף ג'רמי קרונין, אשר ניצח בשני האירועים הקודמים אך לא השתתף באירוע זה. ג'רמי סגר את ה ליגה עם 20 נקודות לזכותו, כאשר במקום השני יואל כהן עם 14 נקודות, ובמקום השלישי רומן טרוין עם ניקוד זהה. האימפרזה מוכיחה שאפילו במגרש סגור היא יכולה להרתיח את הבלמיםהקטגוריה השנייה נקראת "הפתוחה" וזאת כי היא מכילה את כל המכוניות אשר לא נכנסות לשתי הקטגוריות האחרות. כאן מתחרה המגוון הגדול ביותר של מכוניות, מרנו קליאו ומגאן ספורט, מאזדה מיאטה וסיאט איביזה טורבו לסוגיה, דרך מכוניות של אלפא, ב.מ.וו ופולקסווגן והפעם – אפילו וולוו סטיישן אחת. לגמר עלו קובי כהן באיביזה קופרה, שלומי שביב במיני קופר S, שרון קוזמה ב-205 GTI, ניב סדובסקי במיאטה ומישל גדז' בפיג'ו 106 עם צמיגי סליקס. לבסוף התייצב שלומי בראש הפודיום, לאחר שקבע זמן של 40.91 שניות, ואחריו התמקמו שרון קוזמה ומישל גדז'.
בסיכום הנקודות עבור שלושת האירועים, התברר כי אלוף הקטגוריה הוא שרון קוזמה, המתחרה בחסות מוסך המרכז כ"ס, רדיו השרון, טייר קלאב, E&A ומוסך B&Z פ"ת. שרון זכה ל-26 נקודות בסה"כ בשלושת האירועים, ואחריו נמצא קובי כהן עם 12 נקודות. במקום השלישי שניים – איליה אושרוב ושלומי שביב, עם 10 נקודות לכל אחד.

אחרונים עלו למגרש המפלצות – קטגוריה המורכבת בעיקר מאימפרזות מוגדשות ומיצובישי EVO מחוזקות. אל הגמר עלו ארז קמפל באימפרזה, ג'ון צ'יקו בניסאן סילביה, איתן אשרי, אלעד הדר וערן גומר – כולם ב-EVO משופרות יותר או הרבה יותר. ערן הספיק עוד לקבוע במוקדמות את התוצאה הטובה של היום – 38.07 שניות – אך בגמר הספיקו לו 38.92 שניות בשביל לנצח, כשהוא משאיר לג'ון וארז את המקומות השני והשלישי בהתאמה, יותר משנייה מאחוריו. גם באליפות הליגה ניצח ערן עם 24 נקודות, גיא אמודי שני עם 18 וגל מדלי שלישי עם 16.

האירוע עצמו התנהל די בעצלתיים ועם עיכובים רבים, וזאת בניגוד לאירועים קודמים של מסלולים שהתאפיינו בהיצמדות מבורכת ללוחות הזמנים. העיכובים נבעו בין השאר משינויים "על הדרך" של תקנות וחוקים מסוימים, אך לזכותה של מסלולים ייאמר כי היא קשובה לנהגים ויודעת כיצד להשתפר לקראת האירועים הבאים, אליהם מצפים בכיליון עיניים כל המתחרים הרעבים לאקשן.
ומתי באמת תתחדש ליגת MDC? כרגע מדברים על סביבת מרץ. אנחנו נהיה שם, ואתם?