קטנות ונחטפות כשבע שנים אחרי שחתמו על הסכם למיזם משותף לייצור מכונית קטנה חדשה (יוני 2001), מעט יותר משלוש שנים אחרי שהמכוניות הראשונות נחשפו (בתערוכת ז'נבה 2005), יורדת המכונית המיליון מפס הייצור המשותף לטויוטה (אייגו), לפיז'ו (107) ולסיטרואן (C1).
במפעל המשותף שנקרא TPCA (ר"ת: 'טויוטה פיז'ו סיטרואן אוטומוביל') וממוקם בקולין, צ'כיה, הושקעו כמיליארד-וחצי אירו והוא מסוגל לייצור עד 300,000 מכוניות בשנה; שני-שליש מהתפוקה מיועדת לפיז'ו וסיטרואן, היתרה לטויוטה.
מאז הספיקו השלוש להתעדכן; לפני כחודשיים עברה ה-C1 רענון כאשר 107 ואייגו עושות זאת מעט אחריה. הרענון כלל החלפת סבכה קדמית (גריל) ואופציות צביעה חדשות, כאשר רוב העדכונים התרכזו בתא הנוסעים. סביבת הנוסעים עוצבה מחדש, נעשה שימוש בחומרים שונים והנדסת האנוש שופרה.
המכוניות אשר מכוונת לצעירים ולעירוניים כוללת ABS ו-4 כריות אוויר כסטנדרט אך ESP מוצע בתשלום, כמו גם מזגן, צביעה מטאלית, הגה מתכוונן לגובה ומערכת שמע איכותית. יחידות ההינע כוללות מנוע 1.0 ליטר בנזין (68 כ"ס) או דיזל בנפח 1.4 ליטר (54 כ"ס), שניהם עם ערכי פליטת מזהמים נמוכים ונכונים מבחינה פוליטית...

אגב, המכונית הזוכה למספר המיליון הנה סיטרואן C1, בכל זאת - סיכוי של 1:3...
לדפי טויוטה בקטלוג 'אוטו'
לדפי פיז'ו בקטלוג 'אוטו'
לדפי סיטרואן בקטלוג 'אוטו'