אודי חשפה אתמול גרסה חדשה של ה-R8. הקופה הנחשקת בעלת המנוע המרכזי וההנעה הכפולה מקבלת את מנוע ה-V10 בנפח 5.2 ל' אשר משמש, בגרסאות שונות, את הלמבורגיני גאייארדו LP560-4, אודי S6 ו-S8, ובנפח מוקטן מעט ותוספת מגדשי-טורבו גם את ה-RS6 (וגם את גרסת המירוץ של ה-R8 שהוצגה לא מכבר). על מנת למנוע תחרות פנימית עם הגאייארדו הוגבל ההספק ל-525 כ"ס, קצת פחות מ-560 הסוסים של הלמבורגיני אך עדיין קצת מעל לסף ה-100 כ"ס לליטר, אשר מושגים בסיוע הזרקה ישירה. המומנט המרבי הוא 54.1 קג"מ, וכל העוצמה הזו מספיקה כדי להאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ולהגיע ל-316 קמ"ש. ה-R8 הנוכחית עם מנוע ה-V8 מגיעה ל-100 ב-4.6 שניות, והמהירות המרבית היא רק 301 קמ"ש... המשקל הכולל של גרסת ה-V10 הוא 1,620 ק"ג בגרסת הידנית (כאופציה ניתן לבחור בתיבת R-טרוניק רובוטית), רק 60 ק"ג יותר מה-R8 V8. שתי התיבות כוללות פונקציית בקרת שיגור המגבילות את סחרור הגלגלים בעת זינוק נמרץ מעמידה.
חיצונית נבדלת גרסת ה-V10 מה-V8 בחזית שונה במעט (הכונסים תחת הפנסים רחבים יותר ומחולקים אופקית על ידי שני פסי כרום במקום שלושה פסים שחורים, אם אתם רוצים לדקדק), פנסים קדמיים על טהרת טכנולוגיית LED, חישוקי "19 תקניים במקום "18 הנושאים צמיגים במידה 235/35 מלפנים ו-295/30 מאחור ועוד כמה פרטים. קוטר הבלמים הקדמיים הוגדל מ-365 ל-380 מ"מ, וכאופציה ניתן לקבל בלמים קרמיים שחוסכים 9 ק"ג וכמובן מצטיינים בעמידות גבוה ביותר בפני התחממות, שחיקה וקורוזיה.
ה-R8 בגרסת ה-V10 תוצג לציבור בתערוכת דטרויט הקרובה בינואר. השיווק יחל בגרמניה ברבעון השני של 2009, עם מחיר בסיס של 142,400 אירו. אאוץ'.