מה עוד לא נכתב על ולנטינו רוסי? רוכב המוטוGP הנערץ החזיר לעצמו השנה בתואר העולמי כאשר זכה בו בפעם השישית בקטגוריה הבכירה (ושמינית בסך הכל), רשם עד היום 97 נצחונות במירוצי אליפות העולם (שני רק לג'יאקומו אגוסטיני בטבלת כל הזמנים) מהם 71 פעמים בקטגוריה הבכירה (מקום ראשון בכל הזמנים), סיים 151 פעמים על הפודיום (שני רק לאגוסטיני בטבלת כל הזמנים) ב-210 מירוצים בהם השתתף, והוא דמות נערצת ברחבי העולם. והוא גם מהיר לא רק על שני גלגלים. עוד ב-2006 ניסה רוסי את כוחו במכונית פרארי פורמולה 1, כאשר אז עוד היו מחשבות על שינוי קריירה, והזמנים שהשיג היו מכובדים ביותר בלשון המעטה. פה ושם הוא גם השתעשע בנהיגת ראלי.
היום כבר מודה רוסי כי מאוחר מדי עבורו להתחיל בקריירת פורמולה 1 – אבל זה לא מנע ממנו להענות להזמנת פרארי להשתעשע קצת על מסלול מוג'לו לפני כעשרה ימים. התוצאה לא מפתיעה: רוסי, על מכונית הפורמולה 1 החדשה של פרארי ללא בקרת משיכה (בהתאם לתקנות החדשות) קבע הקפה של 1:22.55, רק שניה וחצי לאט יותר מאלוף העולם מ-2007, קימי רייקונן! לא מן הנמנע שרוסי היה מצליח לקצץ עוד מזמנו, אבל האירוע נקטע מוקדם מהמתוכנן בשל גשם. כאמור, רוסי אינו מתכנן עוד שינוי קריירה, כך שלעולם לא נדע עד כמה היה יכול להצטיין בפורמולה 1 - והאם היה לו סיכוי של ממש להפוך לאדם השני בלבד בהיסטוריה שזוכה באליפויות בשתי הסדרות הבכירות ביותר על 2 ו-4 גלגלים. הראשון והיחיד עד היום היה כמובן ג'ון סורטיס.
בסוף שבוע זה מתכנן רוסי להשתתף – למען צדקה, יש לציין – בראלי וויילס, כשינהג בפורד פוקוס. המכונית תישא סמלים של קרן למען ילדים נזקקים, והשתתפותו תנוצל לצורך גיוס תרומות, כאקט מסכם למבצע תרומות כלל-ארצי של ה-BBC.