רגע לפני פתיחת תערוכת לוס-אנגל'ס היום (יום ד', 19.11), ואחרי סדרה של תצלומי-טיזר מוקדמים, הציגה פורד את המוסטנג הפופולרית לאחר מתיחת-פנים עיצובית משמעותית שעברה לשנת הדגם 2010. העיצוב החיצוני מהווה ליטוש של המראה הנוכחי, אשר מצידו שומר על קשר ברור למוסטנג המקורית והאהובה משנות ה-60; שינוי אחד בולט הוא מכסה מנוע המשתפל כעת מטה לעבר הפנסים בקימור מובהק, וגם האחוריים החדשים יותר סקסיים. המראה הכללי בהחלט עובד, וגם תורם ליעילות האווירודינמית: הגרר הופחת ב-4-7% בהתאם לדגם, והושגה הפחתה של 23% בכוח העילוי על הגלגלים הקדמיים. אבל השינוי הגדול הוא בתא הנוסעים, אשר ספג את עיקר חיצי הביקורת במוסטנג הנוכחי – גם מעל דפי 'אוטו' – בשל העיצוב המיושן החומרים הזולים. תא הנוסעים החדש מציג עיצוב עדכני ושיפור ניכר באיכות החומרים. פורד מספרת גם על שיפור בידוד תא הנוסעים מרעשים.
תערוכת לוס-אנג'לס: מתיחה לפורד מוסטנג
צילום: מנהל
בצד המכני השינויים מינוריים. המיתלים כוילו מחדש, וקוטר החישוקים עלה באינץ' אחד; גרסת הבסיס עם מנוע ה-4.0 ל' V6 מקבלת חישוקי "17 כסטנדרד עם אופציה ל-"18, ואילו המוסטנג GT עם מנוע ה-V8 זוכה ל-"18 עם אפשרות ל-"19 (אופציה שמגיע יחד עם גשר-חיזוק קדמי – Strut Brace – מאלומיניום). הספקו של מנוע ה-GT, בנפח 4.6 ל', הועלה מ-300 ל-315 כ"ס. תוספת מעניינת נוספת בגרסת ה-GT היא צינור קטן שמועבר לתא הנוסעים על מנת לספק להם קצת מצלילי מנוע ה-V8. רק באמריקה...
מערכת בקרת יציבות ברת-ניתוק היא עכשיו תקנית בכל הדגמים. בגרסת ה-GT ניתן גם לבחור במצב-ביניים המעלה את סף ההתערבות, לאלו האוהבים להשתשעשע אך אינם מעוניינים להתסכן בניתוק מוחלט.