אחרי שהחברה האם פותחת שעריה למוזיאון החדש, גם פולקסווגן משנה את המוצגים בתערוכה הקובעה שלה.
ב-31 לאוקטובר נפתח מחדש לאחר שיפוץ מקיף אגף מותגי היוקרה של קבוצת פוולקסווגן במוזיאון הרכב בוולפסבורג. אגף זה אשר זכה לשם “Premium Club House” ישכן את מוצגי היוקרה ומכוניות-העל של הקבוצה. הכוכבת הראשונה לזכות להיות מוצגת בו הנה בוגאטי ויירון בגימור מראה מושלם.
בשל המבנה האילפטי של האגף והעובדה שההולכים בו יורדים מטה בצורה מעגלית, מכונית-העל תלך ותתגלה לעיניהם בכל הדרה המבריק. המכונית עוצבה / שונתה ע"י האמן העולה אולף ניקולאי (ניתן להתרשם מעבודותיו באתר הבית שלו, כאן) אשר בחר בגימור הבוהק בכדי להפגין את עושרו של המבנה ושל הרכב, וכך כמובן להקרין גם על היצרן. האור מהחלונות נשבר על פני המכונית מכיוונים שונים ומקנה לה מראה יוצא דופן כאשר המתבוננים יוכלו לראות את פניהם המשתאות מביטות בהם בחזרה.
מוזיאון התנועה של פולקסווגן ממוקם במרכז עיר הרכב בוולפסבורג (לאתר הבית) וזוכה למבקרים רבים. שנה שעברה ביקרו באתר כ-2 מיליון איש, כאשר מעבר לחווית הביקור הרגילה והיכולת לראות את היסטוריית היצרן והחברות השייכות לו, ניתן ליצור דגם מחשב מעוצב באופן אישי וליהנות מסרטי "מורשת" רבים. כמובן שלמרביתם של להמבקרים, אם לא כמעט כולם, זו תהיה הפעם היחידה בה יזכו לראות ואף לגעת בבוגאטי וירון...