סיטרואן משחררת מידע ותמונות ראשונות של ה-C1 הקטנה שלהם לאחר מתיחת פנים. המכונית המשווקת באירופה מאז 2005 תוחלף בגרסה המעודכנת בסוף שנה זו ותמשיך למשוך לקוחות – צעירים בעיקר – הודות לצריכת הדלק ועלויות התחזוקה הנמוכות, מחיר רכישה אטרקטיבי (החל ב-8,850 יורו בצרפת), ממדים קומפקטיים (343.5 ס"מ אורך) ועכשיו גם עיצוב מעודכן כראוי.
עיקר השינוי מבחוץ בוצע בחזית, עם יחידת פגוש ו'גריל' חדשה ואופציות צביעה חדשות, כאשר רוב העדכונים הם בפנים. סביבת הנוסעים עוצבה מחדש, חומרים שונים משמשים תפאורה וכך גם לגבי הנדסת האנוש המשופרת. ABS ו-4 כריות אוויר מהוות סטנדרט ו-ESP היא אופציה בתשלום, כמו גם מזגן, צביעה מטאלית, הגה מתכוונן לגובה ומערכת שמע איכותית. יחידות ההינע נותרות ללא שינוי, קרי: ליטר בנזין עם 68 כוח-סוס או 1.4 ליטר דיזל עם 54 כוח-סוס.
חבל שעמישראל לא מחבב מכוניות בגודל הזה. יש לא מעט חמודות בשוק שהיו מתאימות לא רע לרחובות ערי ישראל הצפופים; מי יודע, אולי בעתיד הקרוב, בעקבות המשבר הכלכלי העולמי שאיש לא יכול לחזות את סופו, השלכותיו והשפעתו גם עלינו, נשנה גם אנו תפיסה ונתחיל להסתכל על מכוניות כמו ה-C1 מנקודת ראות שונה ואוהדת יותר.

דווקא כן נמכרת בארץ: ה-C2 VTS, האחות הגדולה והספורטיבית של ה-C1
הכל על סיטרואן