למרות הצלחה רבה במכירות, לא נשארים ברולס-רויס אדישים לרחשי השוק ולתמורות והטלטלות העוברות על העולם בימים אלו. המנכ"ל החדש - יוצא מיני - טום פורבס (Tom Purves) אשר דחף להצגתה הצפויה של המיני החשמלית, מתפנה לראיון בו הוא מהרהר בקול על האפשרות לייצור רולס-רויס חשמלית. ל "בייבי רולס" כבר התרגלנו, אבל לרולס-רויס עם אפס פליטת מזהמים?!
מניעיו הוסברו בראיון אשר נתן לעיתון הרכב המעורך Car האנגלי. בראיון הראשון שלו כמנכ"ל מותג העל הוא חוזה עתיד קרוב יותר מכפי שאנו חושבים בו תהיה אסורה נסיעתם של כלי רכב מזהמים במרכזי ערים. הואיל ולא מעט מרוכשיו של מותג העל רולס רויס מחזיקים בתים במרכזי המטרופולין וצוברים ק"מ נסיעה נמוכים בד"כ, הרי שללא רולס-רויס חשמלית, לא יוכלו לראות ולהראות במכונית היוקרה שלהם. זאת ועוד, התדמית השלילית מבחינת צריכת הדלק של רכב היוקרה תתמתן מעט לאור הצגתה של מכונית יוקרה חשמלית.
לדברי טום, קהל היעד של רולס-רויס מאופיינים בנהיגה רגועה, שקטה ובסיבובי מנוע נמוכים יחסית. שימוש במנוע חשמלי יאפשר השגת תנועה חרישית לגמרי, מומנט מרבי בסל"ד מאוד נמוך יחד עם תדמית ירוקה (וחסכון בדלק, שוודאי לא מעניין את הרוכשים) יקסמו לקהל היעד. יתכן ואף ירכשו מכונית אחת חשמלית ושניה מונעת בנזין V12 לשימוש חוץ-עירוני.
יתכן ויש בכך מעין הפרחת בלון ניסוי ע"י מנכ"ל החברה החדש, אולם אם נשפוט מהשגיו במותג מיני, ולאור הניסיון ברכבים חשמליים בקבוצת ב.מ.וו., הרי שימיה של פנטום חשמלית קרובים יותר מכפי שאנו משערים.

לסיפורה של המכונית הטובה בעולם