פעמיים טורבו, מעל 600 כ"ס, חישוקי "20לקסוס מתכננת להפגיז בתערוכת SEMA עם הפגנת שרירים מרשימה. עיקר תשומת הלב מופנית לעבר סדרת ה-IS, וספציפית לגרסת ה-F החמה: לא פחות מארבע ואריאציות משופרות שלה יוצגו בתערוכה. ה-IS-F הכתומה שכאן, למשל, מקבלת מנוע עם ערכת טורבו כפול שמקפיצה את ההספק ליותר מ-600 סמ"ק, זאת בתוספת מיתלים מונמכים ומוקשחים, שלל תוספות אווירודינמיות, חישוקי "20 וצמיגים תואמים. מגזין Import Tuner בחר לשפר את המנוע עם ערכת NOS, ומסתפק בחישוקי "19; ומגזין 0-60 בחר באופציה השלישית שנותרה והוסיף מגדש-על למנוע ה-V8 של ה-IS-F השחורה המופיעה כאן, בסיוע חברת השיפורים הידועה GReddy. התוצאה אמורה להיות משהו כמו 550 כ"ס. למי שמסתפק בשיפורי מראה ושילדה יש גם IS-F ששופרה על-ידי MotorworldHype.com אשר שמו את הדגש על שינויים ויזואליים וטיפול בהתנהגות הכביש.
אבל לא רק ה-IS תככב בדוכן לקסוס. סדנת Five Axis – שבתערוכת 2007 התעסקה עם ה-IS-F – בחרה הפעם לטפל ב-GS460. בשלב זה פורסם איור בלבד, אך אנו יודעים לספר כי המכונית תקבל צבע מיוחד, מערכת פליטה שונה, חישוקי "20, מיתלים ספורטיביים יותר ובלמים מוגדלים.
חובבי השטח זוכים גם הם לתשומת לב. סדנת Icon, המתמחה ברכבי 4x4, הכינה גרסת SEMA מיוחדת של ה-LX570 – הרכב המוכר לנו כטויוטה לנד קרוזר V8 (אך עם מנוע גדול יותר, והרבה יותר פאר). הטיפול שהוענק ל-LX הגדול מביא אותו דווקא לתחום נהיגת הכביש: חישוקי-ענק בקוטר "24 עם צמיגי 285/35, בלמים משודרגים, והופעה מאופקת וקרבית שדווקא מוצאת חן בעינינו.